/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Aldi opskrift?
Fra : Lassepg
Vist : 2843 gange
40 point
Dato : 17-10-09 18:33

Hej, der var for et par mdr. siden, en opskrift i aldi´s reklame. Det var på sådan nogle pizzasnegle/pizzabrød, men jeg er desværre kommet til at smide den væk!

Er der nogen som har den liggende eller ved hvor jeg kan finde den?
Jeg ved godt at der er mange andre opskrifter, men den her var altså bare rigtig god.

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-09 18:52

Hey.

Hvis du kigger på www.tilbudsugen.dk
Der kan du finde "alle" tidligere reklamer fra butikker.
Når der er gåseøjne om alle, så kan jeg jo ikke være sikker på der ikke er en de har misset.

Nå men jeg har været så sød lige at kigge de reklamer igennem der var og jeg fandt noget til dig her;
http://www.tilbudonline.dk/images/tilbudsaviser_files/archive/4101.pdf
Øverst på side 11 har du pizzasnegle :)

Godkendelse af svar
Fra : Lassepg

Dato : 17-10-09 18:56

Tak for svaret Jimmy17. Det var lige dem.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 17-10-09 19:04

Det var så lidt
Glad for at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : LPG94

Dato : 17-10-09 23:28

kogebogen.dk