/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP baseret auktion
Fra : meggi
Vist : 379 gange
125 point
Dato : 17-10-09 18:16

Hej
Vi skal have lavet en auktion i vores forening som skal køre fra 1/1-2010 og 14 dage frem.

Vi har et program fra nettet som tidligere har været brugt i en anden forening i Norge.
Problemet er bare, at vi er ikke nok inde i PHP til at vi kan opsætte dette, og ved heller ikke om vi mangler noget, eller bare gøre noget forkert.

Er der nogen her som kunne tænke sig at hjælpe os med dette, og få det til at køre?

Link til programmet: http://www.phpbb-auction.com/dload.php?action=category&id=17

Har desværre kun 125 point, men pointene øges i takt med jeg får flere

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 17-10-09 19:15

Heldigvis kunne jeg aldrig finde på at være flabet og sige: "RTFM".

Og så har jeg et flabet spørgsmål:
Jeg er direktør i et en kapitalfond, der tjener 16 millioner kroner om dagen.
Er der nogen der har lyst til at lave en hjemmeside for fonden for 500 point.
Kun at anbefale et CMS og lave en gennemført og veltestet struktur og opsætning.

Nej spøj til side: helt ærligt: RTMF

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 19-10-09 08:15

jeg bad ikke nogen om at lave det for os....!

Blot lidt hjælp til at forstå det, så vi kan komme videre..

Annuller spørgsmålet
Fra : meggi

Dato : 28-10-09 13:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål