/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Engelsk kursus.
Fra : maand
Vist : 1127 gange
145 point
Dato : 15-10-09 14:53

Hej.

Er der nogle som har erfaring med et godt engelsk kursus? Jeg vil gerne have genopfrisket mit engelsk, og eventuelt få tilføjet noget. jeg forstår meget engelsk, og kan også tale en del.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 15:02

Jeg her ikke erfaring med denne side, men jeg syntes den ser god ud, der er både for børn og voksne

http://www.learnenglish.org.uk/

Prøv også at se denne side

http://duda.dk/Grundfag/Engelsk/engelsk.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-10-09 15:31

Tag et engelsk kursus på VUC, der er for viderekommende og konversationsengelsk. Og det ligger garanteret et VUC (Voksen uddannelses center) i dit område.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 15:34

vuc kurserne er startet op, men prøv og undersøg om der ikke startes nye hold op igen til januar, det gør der nogle steder

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 145 point
Dato : 15-10-09 16:12

Her kan du blive bedre til engelsk ganske gratis Det er en side lavet i samarbejde med bibliotekerne, og alle materialer kan lånes der. Du kan da starte med at lave et sprogtjek, så du kan se, hvor dit niveau ligger. Go´ fornøjelse

http://www.engelskforalle.dk/forside/

Godkendelse af svar
Fra : maand

Dato : 16-10-09 12:21

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-10-09 14:12

Selv tak