/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
dansk sang
Fra : Chreller18
Vist : 283 gange
40 point
Dato : 15-10-09 10:52

Hej.

Jeg hørte den i radioen i nat i bilen.

Det er en dansk duet hvor de synger noget med

"Det er tid nu, tid til at tage dig/mig tilbage" "Jeg har ventet her i 100 år

Jeg beklager, der ikke er flere point. Har bare glemt at logge på i lang tid så har ikke flere point på min konto pt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 11:01

Der er denne med Nik og Jay

http://www.lyricsdownload.com/nik-jay-tag-mig-tilbage-lyrics.html

men der nævner de ikke noget med 100 år

Kan du huske hvilken radiokanal du lyttede til, for flere af dem har playlister?

Kommentar
Fra : Chreller18

Dato : 15-10-09 11:04

Jeg har selv prøve at søge lidt.

Og det var en duet mellem en kvinde og en mand, så ikke Nik og Jay.

Det kan jeg nemlig desværre ikke. Lyttede til flere på vejen hjem og regnede med man nemt kunne finde den via google.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 11:07

Jeg er på vej ud af døren, men prøv lige at tjekke det øverste link her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=jeg+har+ventet+her+i+100+%C3%A5r%2Blyric&meta=

Kommentar
Fra : Chreller18

Dato : 15-10-09 11:14

Sorry.

Jeg har fundet den selv nu.

Det var Thomas Helmig feat medina - 100 dage.

Men tak for forsøgene...

Annuller spørgsmålet
Fra : Chreller18

Dato : 15-10-09 11:15

Jeg fandt selv svaret...