/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette profil
Fra : MisShorty
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 15-10-09 10:31

Hej. Jeg ønsker at slette min profil her.
Hvorledes gøres dette?

Tine

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-09 10:38

Det kan du ikke, men du kan redigere i din profil, så du ikke modtager mails fra kandu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-10-09 10:38

Hej med dig.
Det er der nogle der gerne vil ....men det kan IKKE lade sig gøre.
En gang oprettet altid oprettet.
Men sæt flueben i alle de "ting" du ikke ønsker mail om og du får ikke nogen.
Lad være med at blande dig i trådene og lad være med at lave nogen.
Så slipper du for at hører noget fra kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-09 10:40

MisShorty har kun oprettet dette ene spørgsmål og ikke deltaget i andre.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 15-10-09 12:30

hey...

hvis du virkelig er meget panikslagen omkring din profil, så kan du i sidste instans skrive til:

service@kandu.dk

men ellers så gør som de foregående tips og derefter ignorer at siden findes, så går det langsom i glemmebogen.

mvh Moose

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-09 12:45

Det vil ikke hjælpe at skrive til Kandu, en anden bruger har haft forsøgt med at klage til datatilsynet, en gang medlem - altid medlem, læs eventuel mere i dette annulerede spørgsmål:
http://www.kandu.dk/spg124730.aspx#1447341

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-10-09 15:57

du er fast for tid og evighed

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-10-09 20:36

Citat
MisShorty har kun oprettet dette ene spørgsmål og ikke deltaget i andre.
Det kan man kalde en kort visit. Deraf navnet MisShorty

Kommentar
Fra : bilbjørnen

Dato : 12-11-09 21:27

Citat
hvis du virkelig er meget panikslagen omkring din profil, så kan du i sidste instans skrive til:

service@kandu.dk

Ja gør det, du får svar lige med det samme + en god hjælp