/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
embalage
Fra : jbg
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 20-04-03 17:08

Hejsa
Jeg skal bruge noget embalage til et nyt produkt. Det skal være i papir med gennemsigtigt låg og i A4 størrelse. Hvor finder jeg dette?
MVH JBG

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-04-03 17:23

Ohøjsa

Hvis det er til større partier, så vil jeg foreslå SCA PACKAGING
Kontaktnumre kan findes på http://www.scapackaging.dk/adresser/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : randis

Dato : 25-04-03 19:23

Foreslår at du henvender dig til tegnestuen Westend 4, for at gøre hele processen nemmere. 33221804