/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
DW og MYSQL på one.com
Fra : boje1904
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 14-10-09 20:22

Hejsa

Er der nogle af Jer som kan give mig en opskrift på hvordan jeg får MYSQL hosted ved one.com til at virke sammen med DW CS 4???

Kommentar
Fra : Render

Dato : 25-10-09 11:21

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, men hvis det er hvordan du forbinder Dreamweaver med din database på On.com, så er der en guide på Dreamweaver skolen. http://www.dw-skole.dk .