/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista - hvor lægges opdatering
Fra : Eyvind
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 14-10-09 16:18

Når Vista opdaterer her hos mig får den lov til at hente når jeg vil.
Denne gang forsøgte microsft at liste en IE8 ind selvom jeg har gjort den usynlig tidligere.
Dog nåede jeg at stoppe selve installationen.

Hvor har opdateringsprogrammet lagt den IE8 - så jeg kan smide den ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-09 16:30

Aner det ikke, men jeg ville prøve - start - søg

Accepteret svar
Fra : f.larsen

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-09 16:31

På min knægts Vista-computer ser det ud til den placerer det i:
C:\Windows\Software Distribution\Download...

Men det ser ud til man skal lede ret godt efter det.

/f.larsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-09 16:39

Eyvind, hvorfor vil du ikke have IE8 installeret

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 16:39

Tak for svaret f.larsen.
Super duper den lå zippet i en mappe .........................................ud.

Nu må jeg holde bedre øje med den IE8 som jeg ikke vil ha' i denne Vista.
(Jeg har IE8 i Windows 7)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 16:39

Citat
Denne gang forsøgte microsft at liste en IE8 ind selvom jeg har gjort den usynlig tidligere.

Det lyder besynderligt ????
Når jeg "usynliggør" en opdatering kommer den ikke mere....

Så hvad du mener med at "liste ind" forstår jeg ikke.....

Citat
Hvor har opdateringsprogrammet lagt den IE8 - så jeg kan smide den ud.

Dem der kan fjernes ligger i "tilføj/fjern" (kontrolpanel)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 16:42

Fijala >
Min XP kører med IE 6 (opdateret)
Vista med IE 7 / Firefox / Opera / Appel Safari
Windows 7 med IE 8

Legebarn - ja det er mit mellemnavn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 16:45

Næ nej Refi - for den blev netop ikke installeret - det forhindrede jeg ved at sige nej.
Derfor kunne den ikke findes i installerede opdateringer.
Nå - men der sker så meget ..........................hurtigt.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 14-10-09 17:09

Selv tak. Glad for at kunne hjælpe.

/f.larsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-09 17:42

Ja Eyvind, du er vist et legebarn. Jeg kan da godt se systemet med at de kommer fortløbende

XP+IE6
Vista+IE7
Windows 7+IE8

Hvorfor har du ikke Win 3, Win 3.11, Win 95, Win 98, Win 98SE, Win ME, Win 2000, som alle vi andre har.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 18:01

Jeg har faktisk to bærbare med ME og win 2000

De andre har jeg liggende som backup-partitioner.
Dos 5.2 til win 3.11 har jeg endda liggende på disketter ved siden af OS2

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-09 18:24

Bøjer mig i støvet, og så har du jo ikke slet ikke nævnt alle dine linux

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 18:33

Linux ubuntu (4 forskellige) ligger på harddiske - klar til brug på Zepto og Compaq (600 Mhz)
Og lidt ubuntu på USB pendrive.

En pendrive med ubuntu som kun bruges til banken - den har ingen forbindelse med computerens harddisk og kommer aldig på nettet ud over direkte link til banken.