/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail til flet
Fra : moltov
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 14-10-09 12:32

Hej med jer.

Kan man udtrække modtaget mails , så man kan svare alle på en gang?

VH
Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 12:38

Du laver bare en gruppe med deres mailadresser....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-10-09 12:49

Hvis du vil svare alle på en gang - trykker da blot på Svar eller Besvar alle, så er det problem klaret

Hvis du vil sortere nogle fra, fjerner du blot deres navn i feltet med adresserne, nemt ikke?

Clou

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-10-09 14:16

Det er flere mails på engang jeg skal svare på. Med forskellige afsendere.

Feks. har jeg ti emails som jeg skal svare på engang.

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 14:18

Så laver du en gruppe med de 10 adresser og sætter dem alle i bcc feltet - så får hver den samme mail UDEN at kunne se hvem der ellers har modtaget....

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-10-09 15:34

Hej Refi

Ja, men det kræver vel at jeg manuelt indtaster dem i en liste ikke?

Det drejer sig rent faktisk om mange mails, hvor jeg vil sende en besked til alle på en gang. Uden at jeg behøver at laver lister etc. manuelt.

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 15:54

Hvis dit projekt går på at dit mailprogram SELV skal søge nogle mail (der ligger i dit hoved) og derefter skal oprette en ny mail med alle de adresser (den ikke kender) så er svaret:

NEJ - det kan ikke lade sig gøre

Så enten forklarer du ikke godt nok hvad det egentlig er du vil eller du må MANUELT oprette disse grupper....

Du kan ikke få noget mailprogram til at opliste nogle tilfældige mails ud af en større sammenhæng og derefter skrive samlet til dem alle....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 15:58

Hvis du laver dit mailkartotek i f.eks. excel (eller andet regneark) har du mulighed for at "fange" bestemte personer....

Det bruges bl.a. hvis du f.eks. ud af en kundekreds KUN vil skrive til dem der bor i f.eks. Ålborg...

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 15-10-09 11:06

hehe prøver igen så

1. Jeg modtager 100 mails fra forskellige personer
2. Jeg vil derefter svare dem alle på en gang uden at skulle åbne hver enkelt og besvare dem den vej.

Kan det lade sig gøre? Og er det forklaret godt nok nu?

Moltov

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-09 12:02

IKKE uden at "samle" deres adresser....

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 15-10-09 13:11

Hej Refi

Ok. Takker. Kunne jo godt være at der var en eksporteremodul der kan klare det. Næsten ligesom en SMS, hvor man siger man vil bruge en detalje fra SMS'n

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 15-10-09 13:11

Tak for svaret refi.