/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det ikke utroligt?
Fra : bb1
Vist : 712 gange
100 point
Dato : 13-10-09 21:14

Tre Kleiner Münsterländere er her i efteråret blevet DKJCH og en af dem blev Danmarksmester i blandt de kontinentale racer. Vandt altså over ruhår, korthår og alle de andre

De tre DKJCH`ere, kommer alle af samme blod liner og det er ikke fra den her på KanDu så ofte omtalte Kennel Spankilde eller kennel spanking, som den også kaldes

Giver det ikke lidt stof til eftertanke og lidt røde øre til dem der gang på gang har fremhævet El. Kennellen og de køtere, der fremstilles der??????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-10-09 21:20

Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvad du taler om.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-10-09 21:24

Nej

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-10-09 23:05

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet
Modtaget 100 point
Dato : 31-03-09 06:20

--------------------------------------------------------------------------------
Bedste hund bliver kun udnævnt blandt 1 pr. hundesportshundene og førerne, er der ingen 1 pr. er der heller ikke nogen bedste hundesportshund.
Der er mange hundesportsfolkder lige netop efterstræber denne tittel, for så får de nemlig en pokal, den pokal er ofte en vandrepokal, som skal afleveres igen til næste år, når den selsamme prøve afholdes, men så er navnet på den forgående hundssportsvinder også indgraveret på pokalen
Hvis nogen får pokal og "tittel" bedste hund på sekundære pladser, er noget klamp, derfor står der ofte i prøvevejledningerne at det kun er 1 pr. hunde der kan modtage diverse tingel tangel på prøvedagen.
Nu er det ofte sådan at, nej jeg vil sige det på en anden måde, der findes kun et sted hvor en sekundær præmie kan udløse denne "fine" tittel og det er et sted hvor dommeren, som ofte ikke er autoriseret, giver pokale til terrænværten, for ellers bliver terrænværten sur og vil ikke stille terræn til rådighed næste år
Rigtige jagthunde kommer fra kennel Spangkilde
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette kan måske få din hukommelse lidt på gled Granner01

Kommentar
Fra : Kåndu

Dato : 14-10-09 05:17

Jo, det er da helt utroligt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-10-09 10:34

Nu går jeg ikke så højt på i jagt, jeg går op i at have veltrænede schæferhunde. For mig er det også bedøvende ligegyldigt om hunden har stamtavle. Bare den er velopdragen (det sørger jeg for) og et roligt gemyt.
Og jeg forstår ikke at nogen gider skændes om jagt og fortrædeligheder. Hvis nogen generede mig, så holdt jeg mig væk.
Jeg er blevet kaldt slemme ting her på Kandu af en enkelt profil, men jeg ignorerer den persom og det gør andre også, har jeg observeret. Kan du ikke gøre det samme? Du har jo blacklistet dem.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-09 16:28

Hej bb1.

Ved du hvad jeg tror.? (selvfølgelig ved du ikke det, hvor sku' du også vide det fra.)
Men jeg tror, at dem der fremhæver Kennel Spangkilde, gør det kun fordi de ved, at du farer lige op i en spids hvergang de fremhæver Spangkilde....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-10-09 16:50

Hej Heidi
Du har nok ret. For bb1 plejer at opføre sig høflig og civiliseret her.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 18:14

Ja, H.H. du har ret. Den person har i den grad svinet mig til mere end selveste Hr. E.B.Berthelsen finder jeg ud af efterhånden, men heldigvis er der mange andre i min omgangskreds, der nu også har fået øjnene op!!!

Så det er blevet tåleligt, at bo i nærheden og ind imellem blive forvekslet med denne person....

Det der fortsat iritere mig er at han fodre Tonganeseren/E.B.Berthelsen og andre med oplysninger om min person, som kun han kan have kendskab til,derfor trækker jeg en "Gammel" sag frem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-10-09 20:48

bb1
Det lyder næsten som en nabokrig. Jeg kan ikke lade være med at tænke på den serie der bliver genudsendt i disse dage. Det må være rigtigt væmmeligt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 23:46

Heldigvis boer jeg ikke nabo til vedkomne og jeg siger heldigvis for hans nærmeste naboer er han i konstant krig med,han anmelder dem til diverse myndigheder og truer med at slå deres kæledyr ihjel. Et år fangede alle naboerne ham til byfesten og malede ham rødhåret, som udtryk for deres mening om ham. Den lokale jagt, som bestod af nogle af hans naboer. Har han nu også fået ødelagt ved ikke at ville overholde indgåede aftaler - Jo, den person er en af de gode

Her på Kandu har han som nævnt fodret Tonganeseren/E.B.Berthelsen med oplysninger om mig, som kun han kan have haft kendkab til idet T + E.B.B. og jeg boer i hver sin ende af landet....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 22-10-09 00:09

Tak for svaret Heidi-Ho.

Da jeg i en anden tråd har "taget" kennel spanking under behandling, så lukker jeg denne tråd!!!

Det er også påfaldende, så tavs der er blevet efter at den anden tråd blev oprettet, så alle har kunnet se, at det ikke kun er mig, der har haft problemer med den kennel....