/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
klage over advokat bistand
Fra : pghlhn
Vist : 515 gange
20 point
Dato : 13-10-09 12:31

er der nogen der ved hvor man klager over en beskikket advokat, som ikke har haft tid til møde inden retssag. har på denne baggrund tabt retten til mine børn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-09 12:33

Ejjj altså

Du kan klage til Advokatnævnet

http://www.advokatnaevnet.dk/

pøj pøj

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 15:07

Øhhhhhh - Man mister vist ikke noget så radikalt som retten til sine bø alene fordi, en advokat ikke har haft tid til at møde til forberedelse af retssagen. Der må være en grund til, at din forælder eller samværsret til dine børn kunne anfægtes, så der blev en retssag om det. Selvfølgelig er det noget svineri, at advokaten ikke er vel forberedt, men hvis man som udgangspunkt antager at retten er retfærdig, så må der ligge noget bag, som du ikke fortæller.......