/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spg. til Eyvind!
Fra : heller22
Vist : 925 gange
200 point
Dato : 12-10-09 20:20

Haj Eyvind .

Men Eyvind, når du ikke er Superbruger - ligesom Refi (har du det godt igen?) og mig, hvordan får du så P. Er det så brugerpoint oder was ?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 210 point
Dato : 12-10-09 20:38

Eyvind får ingen point.
Det opnår man kun som SuperBruger.

Undskyld, jeg ved godt du stillede spørgsmålet til Eyvind!

Heller22 - har du prøvet, at læse punkterne under Brugerservice:
Henholdsvis "Kom godt i gang" og "Pointsystemet".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-09 20:38

heller22

Eyvind får ikke point, hvis hans svar accepteres. Det har han selv valgt.

Det er jo heller ikke det, det kommer an på her på kandu. Her er det "Vejen til en hurtig løsning" så hjælper det jo ikke, at det er et svar til en superbruger, der accepteres, hvis svaret fra en "almindelig bruger" er det rigtige.

Tænk på, du leder efter et "svar". Du køber evt. spørgsmålet ... læser svaret .... tænker "det kan da ikke være rigtigt "xxx" havde da et bedre svar.

Desuden kan du i Eyvinds profil se, hvor mange svar han har fået accepteret.

Jeg tror, han er godt tilfreds med, at hans svar bliver accepteret og det uden at modtage point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-09 20:42

Og Eyvind har tidligere haft en "superprofil" på kandu, som han har valgt ikke at bruge mere.

P.S. Jeg er heller ikke Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 20:43

Jeg får da masser af point.
http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=89494&mode=4

788 besvaret á ca. 100 bliver til 78.800 point

Emesen har 101.214

e.c har 86.449

Det bliver til sammen 266.463 point.

Optjent på snart 7 år.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 20:50

Ans er et klogt damemenneske.................................til tider.

Ps. Jeg vil ikke være dobbeltprofil med et damemenneske - jeg er ikke så god til pindemadder.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:51

Det er sgu da til at blive af. Heldigvis er mit spg. bare noget fjant, afledt af et andet spg. fra en anden spørger.

Men jeg bliver altså meget i tvivl nu, om jeg blot smider lidt p ud i det store intet, eller om de går til 1 af de 3 Eyvinder. Altså til ham, der hedder Eyvind .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:58

Citat
Ans er et klogt damemenneske
Og der kan ikke være meget bid i den dame

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 21:00

Dine point går ud i det store intet, som ligger lige ved siden af ingen verdens ting.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:00

Men Eyvind.

Får du p af mig, hvis du besvarer mit spg. til min fulde tilfredshed. Ja eller nej?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 21:06

Dine point kan tilskrives mig, hvis du accepterer mit fjollede svar.

De point jeg som alm. bruger får bliver noteret til mig.
Jeg kan ikke vinde præmier ved hjælp af disse point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-09 21:07

Citat
Og der kan ikke være meget bid i den dame

??????????????

[/citat]
Men Eyvind.

Får du p af mig, hvis du besvarer mit spg. til min fulde tilfredshed. Ja eller nej?
[/citat]

Så fat det dog heller22

Eyvind får æren af at få sit svar accepteret, han får ingen point

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:08

Citat
Dine point går ud i det store intet, som ligger lige ved siden af ingen verdens ting.
Sjejsse da også. Så må jeg jo desværre annullere det spg til Eyvind .

Men til IBM760.
Citat
Heller22 - har du prøvet, at læse punkterne under Brugerservice:
Henholdsvis "Kom godt i gang" og "Pointsystemet".
Et helt godt råd og svar .

Mvh H

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:09

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 21:11

Hovsa - hvor blev nu de dejlige point af.........................jeg havde dem jo lige ved hånden.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:13

Hej Ans.

Det er dit fine profilbillede, hvor du har fin hat på og glemt at ta gebisset i, jeg har set
Citat
Så fat det dog heller22
Har man nu ikke lov til at være fatdum, bare et par gange om dagen ?

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:18

Citat
De point jeg som alm. bruger får bliver noteret til mig.
Jeg kan ikke vinde præmier ved hjælp af disse point.
Jow da. Det er sgu da helt fint, at du først skriver, at mine p ryger ud i det store intet, og bagefter, mens jeg så belønner en anden, skriver noget andet. Du var selv ude om det, min ven .

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-10-09 21:18

Selv tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 21:21

IBM760

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:25

Hej IBM760.

Det var dig vel undt. Og nu må jeg vist se at få læst de vejledninger mm. Men det bare så mærkeligt med mig og manualer . Jeg får dem aldrig læst. Og tingene går normalt helt fint alligeveller. Se bare hvad vi fik ud af mit spg. til Eyvind. Det var da helt hyggeligt .

Ha en god aften og nat.

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 21:27

IBM760.
Og jeg fik dig skisme ind på månedens topscoreliste som nr. 35 .

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-10-09 21:29

Men så vinder jeg helt sikkert, de mange penge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-10-09 21:45

Citat
Men jeg bliver altså meget i tvivl nu, om jeg blot smider lidt p ud i det store intet
Hvis man får svar på sit spørgsmål er point da givet godt ud uanset hvor de går hen...........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-09 12:50

Halløjsa - er det her man kan gafle point, eller er det for sent nu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-09 12:53

Ohøj en masse point, dem kunne jeg godt have brugt til at stable.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-09 12:56

Heller - tag dig ikke af de to pointhajer, men bare ignorér dem.
Eyvind.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-10-09 23:53

IBM760 - Det er da bare skønt, hvis du kunne vinde . Krydser fingre for dig .

Eyvind:
Citat
tag dig ikke af de to pointhajer, men bare ignorér dem.
Det ka du dæleme tro, at jeg gør . (Og tak for de 20 P for genåbning af dette meget informative indlæg )

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 09:59

Du kan da få 60 købepoint mere hvis der trænges.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-10-09 09:11

Daws Eyvind.
Citat
Du kan da få 60 købepoint mere hvis der trænges.
Kan du dog ikke sende dem til Ingelein. For hun har hårdt brug for dem. Hun er en rigtig SpørgeJørgen og mangler altid spørgepoint. Og da hun er sådan en rar pige, synes jeg hun har fortjent dem.

Men hvordan overfører man brugerpoint til Ingelein. Jeg har også en masse, hun kan få nogle af ?.

Mvh Chris