/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kontaktgruppe i windows mail
Fra : hjerterum
Vist : 2099 gange
100 point
Dato : 12-10-09 16:35

Jeg bruger windovs mail og har en kontaktpersoner jeg godt kunne tænke mig lagt i en gruppe så det var nennere når jeg skulle sende mail til dem... men hvordan laver jeg sådan en gruppe, i Windows mail.

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-09 16:57

hej

ved ikke lige om du kan bruge det her men mon ikke

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Managing-your-contacts

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-10-09 17:00

lige et link som man nok bedre kan forstå mht hvordan man gør

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Create-contact-groups-mailing-lists

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 18:44

Opret meddelelse > funktioner > windows kontaktpersoner > ny kontaktperson gruppe >
træk dine personer ind i gruppen > dobbelklik på gruppen og de står der.

Opret nu en meddelelse og klik på " Til "
Nu kan du vælge din gruppe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 19:05

Eyvind....

Kan du ikke lige forklare HVOR du finder det menupunkt der hedder "ny kontaktpersonGRUPPE"

Den findes IKKE i min version af Vista

Men korrekt - slår du op i "hjælp" - står der sådan....

Jeg gemmer mine grupper i mapper og trækker dem blot over i "til" feltet.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 19:21

Kigger lige igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 19:25
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 19:27

Men du skal lige starte på en mail for at komme dertil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 20:04

Ja nu kører du "klassisk visning" - det betyder måske noget...

Hvis jeg starter en ny mail - går i kontaktpersoner - så åbner dit "underliggende billede over kontaktpersoner...

men men men

der er INGEN mulighed for de faneblade der fremkommer i DIT billede (med grupper osv. - det øverste billede)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 20:09

Hmmm...

Det er så den klassiske visning der gør noget...

Opdagede lige at jeg selv fremstår 2 gange under kontaktpersoner

Den ene kan jeg se egenskaber på og DER bestemme at jeg vil oprette en GRUPPE

Efter oprettelsen består den så af det gruppenavn jeg har givet den og indeholder de personer jeg har lagt i gruppen

Den var ny for mig - jeg har som sagt til dato brugt mapper og blot trukket dem over....

Så jeg lærte lidt nyt

Men det virker lidt "bøvlet" til man lige finder fidusen....

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 12-10-09 21:19

Tak for svaret return.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 21:24

- Ja for det meste kører jeg klassisk visning, så kan jeg bedre styre det.