/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Standardlinje for Explorer???
Fra : ingelein
Vist : 535 gange
35 point
Dato : 12-10-09 15:13

Hej
Hvordan får man standardlinjen med menuen : filer, rediger osv. frem når der i øjeblikket kun er Google Toolbar som standard?
Hilsen
Ingelein

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 45 point
Dato : 12-10-09 15:17

Højreklik et tomt sted, hvor toolbaren ligger og tryk på Menulinien, så skulle den gerne være tilbage igen

Clou

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-09 15:18

Prøv at højreklikke oppe i menulinien, på et tomt sted, og se hvilken emner der mangler flueben til markeringen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-09 15:19

Der må være noget om det, siden vi er to der på samme tid, kommer på den samme idé

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 15:43

Hvis det er Vista:
Rul ned oppe på "Funktioner" og klik på menulinie.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-09 17:12

øhhh er det iexplore du mener, for det er da den de allesammen kommer med forklaringer til.

hvis det derimod er explorer som du jo også har skrevet så er der jo mulighed for at du har fået skjult processlinjen (eller fået flyttet den væk fra bunden af skærmen)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 18:23

filer, rediger osv. >>>>>>>>>>>>>> er menu linien i Internet Explorer.

Intern Explorer har ingen menulinie.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-09 18:23

Tak for svaret clou.
Jeg kan desværre ikke afprøve svaret nu, men siden der er to bud med samme løsning godtager jeg dit svar. Det er kursisterne på mit "olle-kolle" hold, som har rodet med det.

Der er grueligt meget, som går galt der. I dag havde en person forvildet sig ind i set-up'pen og fået trykket på en del taster, så maskinen ikke kunne boote op. Vi har gamle maskiner med XP, leveret af kommunen uden Boot - CD'er. Vi får ingen boot-Cd fra kommunen, så maskinen er lige til at skrotte når vi hverken har det ene eller det andet at boote på.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-09 18:28

Hej Eyvind
Det er da muligt at jeg har udtrykt mig forkert, men på min maskine er der altså en menulinje nedenunder det vindue hvor jeg indtaster www.adresser. Menuen indeholoder menupunkterne filer, rediger, vis, funktioner osv.
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-09 18:37

hans kommentar var møntet på mig

og så lige for en anden gangs skyld: den broser du bruger til at se hjemmesider med, den hedder iexplore

explorer er den ting der håndterer filer og programmer

den ene starter med et i og den anden slutter på et r men der er en STOR forskel på det de gør

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-09 18:40

Citat
Vi får ingen boot-Cd fra kommunen, så maskinen er lige til at skrotte når vi hverken har det ene eller det andet at boote på.

Du skulle overveje at lave et image af maskinen Inden det går galt.
Så kan du også lægge det tilbage inden det næste hold kommer og skal "lære af sine fejl"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 18:49

Nemlig - jeg kunne ikke finde på at drille dig ingelein.

Hvis du har en brænder på de maskiner så er det muligt der kan laves noget backup som EXTERMINATOR peger på.

Så kan en maskine reddes på en lille time.

Er maskinerne ens, eller er de meget forskellige.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-10-09 18:59

Hej Ingelein - velbekomme - håber det kommer til at virke for Jer!

Clou