/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
me67 kom først med løsningen
Fra : o.v.n.
Vist : 882 gange
100 point
Dato : 12-10-09 12:07

me67 kom her og hent dine point, du var jo hurtigere end jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 12:08

Gælder det om at være hurtigst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-09 12:11

Åbenbart men den gælder ikke for dig Refi i spørgsmålet heppede jeg bare lidt - og fik svaret accepteret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 12:59

Jeg kommer altid først........................som regel er det først til sidst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 13:13

Citat
Åbenbart men den gælder ikke for dig Refi

Hvorfor skal jeg altid snydes

Jeg mangler stadig lidt i at være pointmillionær

Gad vide om banken vil "veksle" dem...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 16:49

Jeg må hellere komme med en dum og intetsigende bemærkning her, nu hvor pointrytterne er på banen. Så kan jeg også blive blacklistet her . Og det var så den .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 16:54

Der er vist ingen her der går ind for blacklistning - sådan generelt...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 17:28

Hej Refi.

Ikke generelt. Men jeg evner at svare så fjumset og uden indhold, at nogen BL-er mig . Tro det eller ej .

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 17:34

Hej igen Refi.

Jeg har så mange brugerpoint, som jeg ikke aner, hvad jeg skal bruge til. For jeg har ik å en ski at spørge om. Så send mig et spørgsmål til 200 p, som jeg kan spørge dig om. Så kan du svare mig og derved komme nærmere millionen . Det skal selvfølgelig være som indlæg her .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 17:37

Citat
Hvorfor skal jeg altid snydes
Jeg glemte selvfølgelig at skrive, at det skal du da IKKE .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 17:39

Hej igen Refi.

Det er derfor, jeg gerne vil ofre lidt p til dig, din stakkel. Så op med humøret igen .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 18:36

Spar du bare dine point....

Du skal nok finde på noget at spørge om hen ad vejen

Alle de point er KUN roden til alt ondt - andet kan de vist ikke bruges til

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 12-10-09 18:43

Citat
Så send mig et spørgsmål til 200 p, som jeg kan spørge dig om. Så kan du svare mig og derved komme nærmere millionen . Det skal selvfølgelig være som indlæg her .
- tror ikke du skal have så ondt af Refi, han har flere dobbeltprofiler end han har point. Ham og hans profiler plejer endda også at slippe godt fra det meste, så hurtig eller ej, så får han nok flere point end han fortjener på ærlig vis.

PS: Refi, kom så med dine klovne smiley og lyd forudrettet - du ved, ligesom en del andre, at du har fået frataget point efter snyd, samt at din dobb.profil blev udelukket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 18:54

Citat
du ved, ligesom en del andre, at du har fået frataget point efter snyd, samt at din dobb.profil blev udelukket

Og så er der de profiler der ALTID er fulde af løgn

Blot synd du ikke tør bruge din normale profil til formålet

Den SANDE historie er jo (selvom du ikke ved hvad sandhed er) at jeg SELV bad om det

Og det var IKKE min profil (hverken enkel eller dobbel) der blev udelukket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 18:56

Jeg vil da godt spørge om noget som du Heller kan spørge mig om, så jeg får point.
Ska' det være noget svært for så er det ikke sikkert jeg kan svare.
Der skal også være mange stjerner.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 18:57

Er der nogen som ved hvad der står oppe i toppen af denne tråd. Altså spørgsmålet.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 12-10-09 18:59

Citat
Blot synd du ikke tør bruge din normale profil til formålet
jeg har ikke brug for mere end denne profil - jeg snyder jo ikke med pointene.

Citat
Den SANDE historie er jo (selvom du ikke ved hvad sandhed er) at jeg SELV bad om det
, ja den historie bliver ikke mindre sjov af at du stadig fastholder dette, til trods for at du lige havde tillusket dig en række point som du efter dit eget udsagn ikke kunne gøre for at du fik !! Skulle du så selv efterfølgende bede om at få dem frataget og få bandlyst din dobb.profil , nej den er der vist ikke mange der tror på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 18:59

Citat
spørgsmålet

Der var ikke noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 19:10

Citat
nej den er der vist ikke mange der tror på.

Hovedsagen var jo også at Kandu gjorde det.... (du kan jo spørge dem om du må se mailen)

Din mening er uinteressant

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:13

HAj Eyvind.

Nej da, det skal dæleme være noget nemt, så du kan svare. Fx.: Hvad hedder dronningens (Margrethe af DK) mand? Det tror jeg, at selv jeg ka svare på .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:18

Men Eyvind, når du ikke er Superbruger - ligesom Refi (har du det godt igen?) og mig, hvordan får du så P. Er det så brugerpoint oder was ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:28

Og Refi.

Jeg vidste ikke, at du også har en dobbeltprofil . Det har jeg også, men bare ikke i noget, der har med pc-er o.l. at gøre. Og det er forøvrigt den anden profil ovn har sortnet. Og jeg aner dæleme ikke hvorfor . Men han har det vist nogen gange lige som kvinder, der bliver sure over ingenting, når de har deres såkaldte "periode" .

PS! Og han synes sikkert, at det er meget lidt morsomt, dette her

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-10-09 20:31

Hej
Jeg synes ofte at det er træls at jeg har et spørgsmål, som jeg ved at nogen kan besvare, men jeg har ingen points at spørge for. Det er da for dumt et system!!!! Eller også er jeg for dum og har for mange spørgsmål.
Det sidste behøver jeg ikke at få bekræftet!!!!
hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:32

Men Refi, hvis me67 ikke kommer ind, og du er rigtig sød til ovn, kan det da være, at du får the points. (Eller også gør jeg for flest indlæg )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 20:32

Citat
Jeg vidste ikke, at du også har en dobbeltprofil

Det forstår jeg godt

Men der er tilsyneladende EEN der kender den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 20:37

Jeg har da samlet masser af point.
Spørgepoint har jeg ikke så mange af.
Men svarepoint:
http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=89494&mode=4

788 svar med gennemsnit på 100 bliver nok til 78.800 point

Ps. Emesen og e.c har 101.214 / 86.449

Det bliver ialt ca. 266.463 point

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:37

Jamen kæreste Ingelein.

Da du er superbruger, kan jeg desværre ikke stille dig et spg., så du kan få nogle flere brugerpoints. Og du er IKKE dum .

Refi.
Citat
Men der er tilsyneladende EEN der kender den
Vær du glad for, at det kun er en. Alle kender min nr. 2 .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-09 20:41

Citat
Jeg synes ofte at det er træls at jeg har et spørgsmål, som jeg ved at nogen kan besvare, men jeg har ingen points at spørge for

Bare login HVER DAG (når du alligevel sidder ved en computer) - så får du hurtigt samlet en masse....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-10-09 20:43

266.463. Er det da ikke dit medlemsnummer , søde Eyvind? Og jeg har forresten stillet dig et spg. Kan bare ikke huske i hvilken kategori . Men det finder du forhåbentligt ud af .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-09 00:54

Sikke da i sludrer bare fordi jeg har været arbejde når katten er ude spiller musene på bordet men det hjælper jer slet ikke, hvis ikke me67 kommer ind, så bliver spørgsmålet annuleret

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-10-09 10:14

Hej
Kom lige med et link til hvilket spørgsmål der er belønnet med points til en anden?????
Mange hilsner Ingelein - Var det mig?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-09 11:51

Hej du har lige fået 10 point at spørge for, jeg købte nemlig svaret et af dine forrige spørgsmål, jeg ser at du har 5 åbne sprøgsmål Ingelein, du får 5 spørgepoint for hver når/hvis du accepterer eller annulerer dem

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-10-09 00:01

Citat
så bliver spørgsmålet annuleret
Der er altså nogen, der bliver temmelig mugne på brugere, der bare annullerer spørgsmål/indlæg. Denne nogen kan endda finde på at sortliste annullererne .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-09 01:29

Sov godt Heller22 det er vist over din sengetid

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-10-09 10:59

Ser først nu, at du har ønsket mig en god nat. Var tøflet i kanen, men tak for det. Og jeg har sovet godt .

Annuller spørgsmålet
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-09 00:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål me67 kom ikke og hentede sine point