/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
God bilforhandler i Kbh.
Fra : metalfaust
Vist : 1069 gange
100 point
Dato : 11-10-09 21:17

Jeg er på udkig efter en nyere brugt bil f.eks. VW Passat, Octavia eller Opel, og da jeg bor i Kbh. er det et krav af hensyn til prøvekørsel, serviceaftale mv., at forhandleren også har til huse her. Selvom jeg er bilinteresseret, er jeg blank mht. selv at kunne reparere noget, derfor er det meget vigtigt at det er en velrenommeret bilforhandler (og ikke et eller andet snusket hvor man kan krejle sig til en god handel). Det eneste jeg umiddelbart kender er ALD biler, som jeg har fået et godt indtryk af. Men der må være andre... så skyd løs med de gode input!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-10-09 22:15

Køb Japansk bil i stedet.Toyota er det meget mindre fejl på, en for.eks. passat.
alimak

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 11-10-09 22:16

det bliver fan svært at finde en god/seriøs bilforhandler i det hele taget.

per

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-10-09 22:44

Jeg ville nok tage til Jylland eller syd for grænsen. Afgiften er hurtigt betalt. Der er rigtig god service dernede og momsen er betalt da det er inden for EU. Bare hente en bil og betale til SKAT.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 11:45

Tak for input, som jeg dog ikke finder ret brugbare....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-10-09 11:48

metalfaust

det kanske fordi det er dig der spørger.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 12:19

Det var da et underligt svar. Hvorfor skriver du, hvis du ikke kan bidrage konstruktivt?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-10-09 12:35

Hvad med KBH M (Malmø)

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 12:42

Ahh, den er vist lidt for risky ....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-10-09 12:42

metalfaust

du er jo kun ude på at platte dem der vil hjælpe dig ikk.

husk nu at blacke mig igen.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 12:43

Hvorfor er jeg ud for at platte??? Hvordan platter man i det hele taget folk på et gratis forum??

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-10-09 12:51

Dato : 16-09-09 15:04

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 13:01

Jeg beder om juridiske synspunkter på et konkret spørgsmål. Jeg får en del velmenende svar tilbage, dog er ingen af disse brugbare. Andre kommer med hysteriske udfald mod mig. Dem blacklister jeg, fordi de teknisk set ikke svarer på spørgsmålet. Jeg vælger at annullere spørgsmålet. Hvori består mit forsøg på at platte folk?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-10-09 17:34

Jeg tror at en autoriseret SMC forhandler er til at snakke med pris mæssigt for tiden. Dem må man da nogenlunde kunne stole på.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-10-09 18:03

Svend Christensen aut. SMC forhandler i Valby, hvad var det nu der skete med ham ??? til at stole på ?? han sidder vel inde idag for underslæb og bedrageri, husk det var danmarks største private SMC forhandler ikk.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-10-09 21:45

Han blev så også fyret.........

Kommentar
Fra : rocoolsen

Dato : 13-10-09 20:07

Jeg er normalt til tyske biler. Men skal man have kvalitet/service og lang levetid er der nok kun Toyota idag der lever op til kravene. Men kun hos forhandler, da importøren ånder dem i nakken med 112%

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 18-10-09 20:25

Ja, Toyota har jeg også hørt meget positivt om. Hvad med Honda? Jeg har kig på Civic'en, evt. en brugt med 2 år på bagen...