/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Vista Home basic og Teamviewer
Fra : jeriko
Vist : 488 gange
300 point
Dato : 11-10-09 18:53

Hej - jeg vil gerne bruge Teamviewer til at give support på min families computere, når de har problemer. Det lykkes også fint når der er tale om Vista Premium til Vista Premium, men når jeg vil gå på den tredje computer fra min egen, (som jo har Vista Premium) , får jeg godt nok forbindelse, men også en stor blå grim cursorpil, som jeg kan flytte lidt med, men som ikke kan udrette noget, den blokerer arbejdet. Pilenses på begge skærme. Kan det have noget at gøre med at den pågældende computer har Vista Home Basic? og kan der gøres noget. Håber at få hjælp.

Jørgen

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 11-10-09 19:20

Det ville nu være rart, hvis det mytiske Kandu-team lavede lidt om i tingene, så de fleste spm. under investering ikke handlede om alt fra IT eller ferierejser men rent faktisk drejede sig om investering!

Jeg ved lige nok om Vista (har det på to PC'er), til at jeg mener Bill Gates burde straffes for at have markedsført skidtet, endnu mere for at man åbenbart ikke kan opgradere til 7, men skal købe det helt forfra. Min meget svagere PC, der kører XP, kører hurtigere, langt mere stabilt, end de to "hurtige" op Vista.

LINUX fremover for mig, BG har tjent rigeligt på mig allerede

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-10-09 20:58

Tror også at dit problem er det forbandede Vista (undskyld) Kan du ikke nedgradere den PC så den kører XP?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 300 point
Dato : 11-10-09 21:39

Citat
Kan det have noget at gøre med at den pågældende computer har Vista Home Basic?

Nej, Home basic er understøttet.

Det lyder mest som om du er stødt på en eller anden bug

Prøv at skriv til teamviewer support: http://support.teamviewer.com/index.php?_m=tickets&_a=submit

Vedhæft et par screenshots af problemet

Kommentar
Fra : jeriko

Dato : 12-10-09 23:06

til EXTERMINATOR - TeamViewer supporterer ikke os stakkels gratisbrugere. Men den med at der skulle være en bug - jeg tror jeg bliver holdt ren af CCcleaner og Mcafee, men andre ting tyder på, at der måske alligevel er noget i vejen. Så du får point.

Jeriko

Godkendelse af svar
Fra : jeriko

Dato : 12-10-09 23:06

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-10-09 00:57

Citat
TeamViewer supporterer ikke os stakkels gratisbrugere.

jo, hvis du finder en bug plejer de at være flinke til at hjælpe

apropos: en bug er ikke det samme som virus/spyware, en bug er en fejl i et program som f.eks opstår som følge af kompatibillitets problemer med et andet stykke software