/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Bremer kompressor?
Fra : ronnib
Vist : 5007 gange
60 point
Dato : 11-10-09 17:01

Heyza :) er der nogen her inde der ved hvor man kan skaffe reservedele til en Bremer LP 280/8/40 kompressor?

Den er købt i harald nyborg men de kan ikk skaffe dele til den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-09 17:24

HN varerne af de billige er normalt kinesere. Og kan dele ikke konverteres er man på røven. Men omvendt er tingene så billige at det ikke kan svare sig at reparere. Køb nyt. Er der garanti, er det HN's problem. Så er det bare at slæbe kompressoren ind. Så skal de lave den, eller ombytte den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-09 17:26

Importøren er med nogenlunde sikkerhed kineserlageret i Børkop. HP værktøj er det vist. De fodrer lystigt både Bilka og HN med lavprisvarer. Men reservedele skal du ikke forvente derfra.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 11-10-09 21:49

Er du stadig inden for 2 års reklamationsretten så indlever den så får du en ny

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 12-10-09 16:52

jamen problemet er jeg har smidt kviteringen væk :S

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-09 19:31

...og Harald Nyborg er i forvejen noget nær verdensmestre i at rende fra garantien.

Køb en anden.

Hvilke dele mangler du i øvrigt?

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 21-10-09 21:37

jeg mangler det topstykke der sidde ude foran oliebeholderen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-09 13:31

Oliebeholder?????

http://dktool.dk/oscommerce_st/catalog/index.php?manufacturers_id=12&osCsid=g34nhog63opt3aj30lu1vt8th7

Køb en ny kompressor. Til 1198,- bliver det for dyrt at bruge ret meget tid på den.