/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Nyt vindue i Google Chrome
Fra : PrivateDK
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 11-10-09 15:17

Når jeg åbner et nyt vindue i Google Chrome, enten ved at trykke 'Ctrl. N' eller holde Shift nede når jeg trykke på et link, ligge det nye vindue næsten hlt uden for mit skærmbillede, hvordan kan jeg flytte det, evt. som et maksimeret vindue?

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 12-10-09 14:30

har du prøvet at højre klikke på vinduet nede i menulinien, og derefter vælge "flyt"?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-10-09 17:29

Jeg kan nemt flytte og maksimere vinduet når det er åbnet, men kan godt se det er skrevet lidt forkert. Jeg vil gerne det åbner midt på min skærm eller som maksimeret.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-09 20:27

Problemet ligger i Windows !!!

Højreklik på din genvej til Google Chrome.

Vælg; Egenskaber

Vælg; Kør

...og vælg fra rullemenuen; Maximeret

NU vil alle vinduer åbnet inde fra Chrome ..som åbnes med f.eks. CRTL + N ...Maximeres !!!

Prøv det

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-10-09 21:53

Tak for svaret molokyle.
Det var lige den der skulle til.