/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Identifikation af computer
Fra : Bluenotes
Vist : 527 gange
10 point
Dato : 11-10-09 12:29

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan hjælpe mig med at identificere computeren på følgende billede? Hvilket mærke er det?

http://img176.imageshack.us/img176/5928/rorylaptop.jpg

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 11-10-09 13:37
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-09 13:41

Kender den ikke - men den første tanke er, at det er en MAG fra Appel computer.
Der må stå noget på undersiden.

Her hos Appel kunne du evt. spørge.
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=Appel+computer&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-09 13:43

Hvis du vil ha' den til at overleve - så er et sengetæppe ikke det bedste sted at anbringe en bærbar comp.
Ventilations hullerne bliver lukket inde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-09 14:11

Det ÉR altså en MAC ibook fra 1999. Hvis man gransker billedet fra mit link, vil man bemærke at den karakteristiske blå farve og facon på 'låget' skinner igennem, når man ser maskinen forfra.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Bluenotes

Dato : 11-10-09 14:19

Tak for svaret molokyle.