/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook kan ikke åbnes
Fra : Maddog_dk
Vist : 643 gange
200 point
Dato : 11-10-09 09:14

Hej
Jeg kan ikke åbne min Outlook (Office 2007) når jeg prøver åbner den programet i ca. 3 sek. hvorefter den forsvinder og der kommer denne meddelse:
"Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes."

jeg kører Windows 7 - men har hidtil ikke haft problemer af denne art

Jeg har prøvet at reperere office installationen, men også dette er uden held

plz kom med nogle guldkorn

Maddog

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-10-09 09:33

Det kan i de fleste tilfælde hjælpe at afinstallere programmet og derefter installere det igen...

God weekend og god arbejdslyst

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-10-09 09:38

Det office program du har, fulgte det med computeren som pre-installeret? Hvis ja, er der som regel "kun" 60 dages gratis prøveperiode, hvorefter nogle af programmerne eller funktionerne holder op med at virke.

Jeg følger lige med på sidelinien

Clou

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 11-10-09 10:13

Hej
det er ikke en prøveversion

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-09 10:31

Prøv at sætte Office skiven og vælg reparer installationen. Det lyder som om der er noget galt med den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-09 10:45

Og husk så lige at Win7 IKKE er udkommet endnu.....

Den version du har kan SAGTENS være med diverse "bugs"

Accepteret svar
Fra : emhauge

Modtaget 200 point
Dato : 12-10-09 06:46

Hvis intet af ovenstående virker, så prøv med en system gendannelse til en dato hvor det virkede. Det kan være en bugs i en opdatering måske - det er set i Vistas unge dage!

Godkendelse af svar
Fra : Maddog_dk

Dato : 12-10-09 19:14

Tak for svaret emhauge. det var det der skulle til