/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Bluetooth til to bærbare på en
Fra : Juulsminde
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 10-10-09 16:14

Jeg har en sony ericsson 902 med bluetooth og kan herfra gå på nettet med min bærbare. Prøver jeg med to bærbare på en gang virker det ikke. Mobiltelefonen er opsat til at man godt kunne gå på med flere pc'er på en gang, men det virker ikke. Hvad går galt?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-09 17:14

Der går ikke noget galt, men selvom du kan være forbundet til flere enheder på en gang, så har Bluetooth kun en kanal, og kan derfor kun aktivt kommunikere med en enhed ad gangen.

Godkendelse af svar
Fra : Juulsminde

Dato : 11-10-09 20:21

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Juulsminde

Dato : 11-10-09 20:22

ok, så vil jeg ikke bøvle mer med det