/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
DiSEqC - parabol
Fra : Dj_Kaffe
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 10-10-09 13:34

Hej..

Jeg har på nuværende tidspunkt 6 hoveder fordelt på 2 parabol skåle, 2 på den ene og 4 på den anden.. ville hører om der er nogen der ved hvor jeg kan købe en DiSEqC switch der kan klarer alle 6 hoveder? og evt. en der kan splitte dem op igen, når ledningerne er kommet inden for i huset..

kan man evt. købe 2 af dem til 4hoveder, og sætte dem sammen?. Altså bare sætte den anden til, hvor en af hovederne skulle have været sat til?..

Lyder nok lidt indviklet..

Men på forhånd tak..

Mvh Daniel Klinge

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 10-10-09 20:01

Det kan du sikkert nemt gøre, det er så bare et spørgsmål om en finjustering, og om din parabol er stor/ bred nok
http://www.tektronik.dk/catalog/da/lnb-multifeed-52/

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 11-10-09 06:18

sikke da noget ævl :s... du svarer på noget helt andet end jeg spørg om, jeg siger at jeg allerede har 6 hoveder, og de sidder på paraboler der virker.. mit problem er at få forbundet alle 6hoveder, til en reciver..

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 11-10-09 06:28

og ja, min parabol reciver kan tage 6 hoveder, så det eneste jeg ønsker er den "DiSEqC switch" der kan tage 6 lnb hoveder, som jeg os synes jeg rimelig tydeligt skrev..

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 11-10-09 18:41

fandt selv svar på mit spørgsmål..
kan købes her, hvis dette kunne hjælpe andre..
http://www.sagi.no/catalog/index.php?cPath=32

Annuller spørgsmålet
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 11-10-09 18:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål