/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
USB enheden blev ikke genkendt
Fra : troldenesdhb
Vist : 808 gange
100 point
Dato : 10-10-09 13:12

Min pcer skriver i en popup hvert 10nde sekund USB enheden blev ikke genkendt..........

Jeg har prøvet at tage alle usb enheder fra. Det hjælper ikke
Jeg har i enhedshåndtering, slettet alle usb enheder. Det hjælper ikke

Jeg har prøvet at sætte flere til, og fjerne dem igen. Det hjælper ikke

Hjælp ønskes til at stoppe det.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-09 13:15

Opdater usb driver fra Enhedshåndtering, med hardwaren sat til, der er sikkert et gult spørgsmålstegn, den kan du højre klikke på og klikke på Opdater driver, hvis du har en cd med driver, så brug den ellers lader du Windows søge på nettet efter en driver

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-10-09 13:17

Hvis ikke ovenstående afhjælper problemet, så prøv at Systemgendanne til tidspunktet før denne popup kom, og se om det evt. løser det irriterende problem!

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-09 16:24

Har du kortlæser i din computer - for den kan også regnes for USB.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-10-09 22:06

Der kan også være interne usb enheder.
CD drev og den slags er ofte , især i bærbare, tilkoblet systemet som usb enheder.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-09 08:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-09 10:20

Selv tak - var det det som skulle til