/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock mobil
Fra : henningFar
Vist : 3000 gange
100 point
Dato : 10-10-09 12:49

Hej jeg har en nokia 5310 Xpress musik, den har været låst ved sonofon, på deres hjemmeside kan man se om den er låst, det skriver den at den ikke er, tager jeg en M1 taletid i den virker den, men tager jeg mit Telia skriv Telefonbegrænsning er slået til indtast begrænsningskoden. Men når de skriver den er låst op har jeg jo ingen kode, hvad gør jeg

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 10-10-09 13:13

Hej

du skal henvende dig i sonofon men for at de kan låse den op så skal den sendes til værkstedet og det tar ca 14 dage inde du har den igen

eller er der kun den mulighed at du finder en unlocker der kan låse den op for dig det skulle kunne gøres mens du venter hvis du finder en i nærheden af dig pris mellem 100 og 200 kr

eller kan jeg klare det for dig men jeg skal som sagt have mobilen for at kunne låse den op da der skal bruges unlock box og kabel efter som sonofin ikke har kode da de mener den ikke er låst

100kr hvis du kommer med den eller 175 kr inkl retur som forsikret pakke hvis den sendes

sende en pakke til mig en mandag har du den igen onsdag og kan bruge den med alle simkort

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-10-09 13:21

Jeg følger lige med på "en kigger" har en magen til, som er simlåst til TDC, men ikke engang en unlocker som jeg har betalt 200 kr. for har kunnet løse mit problem - så måsker får jeg et fif her!

Clou

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 10-10-09 13:50

HEJ clou

HVORDAN HAR UNLOCKEREN FØRSØGT AT LÅSE DIN MOBIL OP

ER DET MED KODE OG HVIS DU HAR FÅET EN KODE SOM IKKE HAR VIRKET HVAD SKREV DIN MOBIL DA DU TASTEDE KODEN IND ???

PROBLEMET MED EN UNLOCK KODE ER AT DEN KUN VIRKER HVIS DET ER DEN KOREKTE OG HVIS DER IKKE HAR VÆRET FORSØGT MED FORKERTE KODE PÅ MOBILEN FORINDEN DA DER KUN ER 3 UNLOCK FORSØG MED EN UNLOCK KODE

HAR DER VÆRET BRUGT 3 FORSØG MED EN KODER DER IKKE VIRKEDE KAN DEN KUN LÅSE OP MED KABEL OG EN SPICIAL UNLOCK BOX

JEG KAN GARRENTER AT JEG KAN LÅSE DEN OP MED KABEL ENTEN VED AT DU KOMMER FORBI MED DEN ELLER SENDER DEN JEG ER ENDA VILLIG TIL FØRST AT FÅ BETALING EFTER DU HAR FÅET MOBILEN RETUR OG TJEKKET AT DET OGSÅ VIRKER

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-10-09 14:25

Hej simkiller

Jeg fik først en kode fra TDC, den virkede ikke, dernæst betalte og fik jeg en kode hos en unlocker, som heller ikke virkede - for at det ikke skal være løgn, modtog jeg et lille kort, der skulle imellem simkortet og telefonen (for at snyde telefonen til at tro, at det var en tdc), det virker heller ikke.

Telefonen kommer og vil be'r om en bekræftelseskode.

Hvor i landet bor du?

Clou

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 10-10-09 14:44

Bekræftelseskode Er du sikker på det ikke bare er den 4-cifrede kode (1234 el.a.) du selv kan lave om?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 10-10-09 14:51

bor i nykøbing f

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-10-09 15:09

[B]JA!!!![/B] det er jeg helt sikker på - der står indtast BEKRÆTELSESKODE - har endda prøvet at taste 1234 og 12345 - ALT er forsøgt, selv TDC har haft fingrene i den og siger at de kan sende den ind - leveringstiden er 3 UGER!

Desværre langt fra Nykøbing Falster til Vestjylland ;-(

Clou

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 10-10-09 17:03

det er der men så er det godt at posten er opfundet og som sagt kan jeg garenter at jeg kan låse den op med kabel også selv om alle forsøg er brugt med forkerte koder

har virket som unlocker siden år 2000

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 11-10-09 15:42

Clou
ved ikke hvilken unlocker du har haft fat i , men mange brugte turbo sim for ca et år siden, det virkede ikke til alle versioner af software, men vil godt prøve at hjælpe dig, jeg bor dog i Horsens.

ellers skal du finde én unlocker i nærheden af dig .. det finder du på www.find-unlocker.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-10-09 09:41

Endnu engang kan jeg igen sige at det er vigtigt at man ser sig godt om inden man vælger en "unlocker"

Det er ikke altid at den billigste er den bedste..
Fin en son er alvorlig
en som har været i brancen i nogle år.
helst en som er over 18 da han så kan rets forfølges..

Du er nød til at kikke forbi en unlocker... ellers er der ikke noget du kan gøre.

Hilsen helloo.dk ...det rigtige valg!

Kommentar
Fra : henningFar

Dato : 12-10-09 15:42

Hej
Idag var jeg ved sonofon og de siger telefonenen er låst op da jeg kan bruge tdc og m1 i den, bare ikke Telia, dem kontaktede jeg så og tro mig de sagde jeg skulle gå tilbage til sonofon, HMMMM, og de kan ikke gøre mere

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-10-09 15:49

Henningfar er den låst op til M1 og TDC og sonofon er den det også til Telia ..

er den simlåst siger den indtast begrænsningskode ...

hvis den siger simkort afvist ... så er der noget helt andet galt...

men du kan komme forbi Horsens så skal jeg fortælle dig om den er simlåst... det koster dig ikke noget..

vh
D9N

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-10-09 16:13

Henningfar skriver at når han prøver med et telia kort skriver mobilen jo telefon begrænsning slået til
så derfor er den også låst

det underlige er jo at den virker med tdc og sonofon kort som jo bekendt er hver sit selskab

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-10-09 17:07

Det er normalt at folk roder rundt i det med de forskellige kort. Besøg en unlocker og få endelig svar på hvad problemet er.
Bare besøg en ordenlig unlocker og ikke en amatør!

Kommentar
Fra : henningFar

Dato : 12-10-09 17:13

Hej igen, mit teliakort virker i andre telefoner, og når jeg ser på sonofons net skriver de at den er låst op, og det er den jo også når jeg kan bruge tdc og m1. Mystik, Tak for budet D9N, men jeg bor i sønderjylland.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-10-09 17:19

problemet kan jo også være at mobilen er købet i tdc og derfor kan den også bruges med tdc og m1 kort

alle mobiler der ikke er købt i sonofon vil få beskeden at den ikke er låst hvis man prøver på sonofons/telmors hjemme side at få koden

hvis den er fra tdc så er det jo derfor at den ikke virker med telia og skriver at telefon begrænsning er slået til

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-10-09 17:47

Henningfar så www.jysk-unlock.dk er sikker på han kan hjælpe dig ...

han bor i sønderjylland ...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-10-09 08:52

Simkiller
problemet kan jo også være at mobilen er købet i tdc og derfor kan den også bruges med tdc og m1 kort

alle mobiler der ikke er købt i sonofon vil få beskeden at den ikke er låst hvis man prøver på sonofons/telmors hjemme side at få koden

hvis den er fra tdc så er det jo derfor at den ikke virker med telia og skriver at telefon begrænsning er slået til

Hvordan kan man bruge et Sonofon kort i en telefon der er låst til TDC???

Til henningfar
Husk at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 13-10-09 09:40

helloo.dk

nu skriver har ikke nogen steder at han har prøvet et sonofon kort i mobilen men at den skulle være låst til sonofon og at på sonofons hp skriver de den ikke er låst

der er prøvet med et tdc og et m1 kort som virker og med et telia kort hvor den ikke virker og skriver at telefon begrænsning er slået til

henningfar har endnu ikke bekreftet at mobilen virker med et sonofon kort kun at den skulle være fra sonofon og dermed skulle den så også være låst til sonofon med de siger den ikke er låst

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-10-09 11:29

Simkiller

du prøvede da i dit indlæg: 12-10-09 16:13 ellers at fortælle mig at jeg ikke havde læst hvad Henning skrev ... så det svar kan da kun tolkes at du mener den kan være låst til 2 selskaber og ikke det 3 ...

men jeg kan da lige gentage det for din skyld også:
"Henningfar er den låst op til M1 og TDC og sonofon er den det også til Telia ..

er den simlåst siger den indtast begrænsningskode ...

hvis den siger simkort afvist ... så er der noget helt andet galt... "

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 13-10-09 11:35

D9N

i mit indlæg: 12-10-09 16:13 skriver jeg
citat
(Henningfar skriver at når han prøver med et telia kort skriver mobilen jo telefon begrænsning slået til
så derfor er den også låst

det underlige er jo at den virker med tdc og sonofon kort som jo bekendt er hver sit selskab
)

men der ikke kommet et svar på om den kan bruges med et sonofon kort i eller om henningfar bare mener at den er låst til sonofon uden at vide det

det vides kun at den virker med tdc og m1 simkort og ikke med andre

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-10-09 11:44

hvis den kan bruges med TDC og sonofon kort er den IKKE simlåst ... det kan IKKE lade sig gøre... den kan KUN låses til 1 netværk ...

men er telefonen ex. stjålet fra en telia kunde, virker telia kort ikke i den, og så kan man sagtens bruge sonofon og TDC kort i ... men så beder den ikke om en begrænsningskode med skriver simkort afvist.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-10-09 12:06

D9N

Ja men ifølge henningfar så skriver telefonen "Begrænsningskode slået til" så derfor er den simlåst.

Det kunne jo være at den var låst til TDC hvis manden ikke har haft et Sonofon kort i den. (telenor) Men det kunne han jo gøre så. Og så ringe til TDC for at få den låst op.

tlf:80 80 80 20

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-10-09 12:14

Halloo.dk det er vi ik uenige om ...

men simkiller mente at den kunne være åben til 2 og ikke det 3 selskab...

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 13-10-09 12:34

som jeg skrev virker det underligt hvis den både virker med tdc og sonofon

grunden til at skriver som jeg gør er at hvis henningfar mener at mobilen er købt i sonofon og det må han jo mene siden han har førsøgt at få unlocket den gennem sonofons hp via imei nr så måtte den jo også være brugt med et sonofon kort i og hvis den så også kan bruges med et tdc kort i så burde den ikke være låst

det sjove er jo så et den skriver telefonbegrænsning er slået til med et telia kort så burde den heller ikke kunne bruge et sonofon kort i mobilen

men det tyder jo på at den kun er testet og virker med tdc og m1 hvor den også virker
den er så også testet med et telia kort og her virker det det ikke da den jo som sagt skriver telefonbegrænsning er slået til

derfor er den jo også låst

mangler stadig at få svar på om henningfar har prøvet med et sonofon kort i eller han bare mener mobilen er fra sonofon og derfor også burde være låst til dette selskab

skriver ikke at den kan være låst op til 2 selskaber og ikke et 3 selskab men et det evirker underligt hvis den virker med tdc og sonofon og ikke med telia ,,,,,,,,,,,,,,, som sagt skulle den jo være låst til sonofon og dermed også virke med et sonofon kort i samt et M1 kort som den jo er testet med

men det forlyder ikke på noget tidspunkt om der overhovet er prøvet med et sonofon kort i kun at den virker med tdc og m1 som begger to jo køre på tdc net

telia virker ikke da de ikke bruget tdc net men sonofons net

jeg har jo også selv skrevet at den kunne være låst til tdc og ikke sonofon
citat:
Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-10-09 17:19

--------------------------------------------------------------------------------
problemet kan jo også være at mobilen er købet i tdc og derfor kan den også bruges med tdc og m1 kort

alle mobiler der ikke er købt i sonofon vil få beskeden at den ikke er låst hvis man prøver på sonofons/telmors hjemme side at få koden

hvis den er fra tdc så er det jo derfor at den ikke virker med telia og skriver at telefon begrænsning er slået til

Accepteret svar
Fra : sille2000

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-09 21:14

Du går aldrig fejl af nok Danmarks bedste unlock sted www.Jysktelecom.dk det tidligere Danskunlock de har de sender også unlock koder til hele Danmark.

Sille

Godkendelse af svar
Fra : henningFar

Dato : 08-11-09 20:30

Tak for svaret sille2000.