/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
føsda'
Fra : aasenissum
Vist : 663 gange
200 point
Dato : 09-10-09 16:44

jeg blev så glad så glad for alle de dejlige fødselsdagshilsener - Å SÅ VAR DE FRA SIDSTE ÅR!!!

jeg har haf travlt med flytning og andre vigtige ting. en drøj omgang, ka jeg hilse å sige.

send venligst en opkvækker, det plejer I at være gode til

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 09-10-09 16:49

De er da fra i år!
Tråden er oprettet 02-10-09 23:43

Tillykke med fø'sdagen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-09 16:52

og kandu uret er 25 minutter bagefter så det er fra 3-10-09

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-09 17:02

Jamen kæreste Aase din tråd - fra i år - er da lige her

http://www.kandu.dk/Spg140445.aspx

og velkommen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-09 17:03
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-10-09 17:37

Du får en opkvikker fra mig:

En ældre dame skulle passe en papegøje for sin søn. Hver gang hun gik forbi fuglen så skrålede den ludder ludder. Hun blev sur, sagde til fuglen at den kom i fryseren i 5 min hvis den sagde det igen. Fuglen gloede på hende og skrålede ludder ludder. Nu tog hun fuglen og vupti ned i fryseren. Skråleriet fortsatte og den skulle igen i fryseren, 15 min denne gang.
Fuglen var godt forfrossen da hun tog den op og den kunne kun sige pip længe. Efter en rum tid gik hun ind til dyret og spurgte det: Nå hvad siger du nu?
Og fuglen gylpede forskræmt: Hvad fanden har den kylling sagt der lå i fryseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-10-09 19:55

- kvæk kvæk op'a...

Her er lidt udenlansk:

A bloke goes into a employment centre in Auckland and sees a card advertising for a Gynaecologist’s Assistant.

“Can you give me some more details about this?” he asks the girl behind the desk.

The employment centre assistant sorts through her files and replies.

“Oh, yes, here it is. OK, the job entails you getting patients ready for the gynaecologist.”

“There’s a starting annual salary of $85,000, but you’re going to have to go to Invergargill.”

“Oh, why? Is that where the job’s located?” he asks.

“No,” replied the assistant, “that’s where the queue starts.”

God weekend Aase

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-09 20:36

Heeejjj søde Aase

Ja, jeg sendte et kort til dig i fredags... du havde jo føs'da' i lørdag.

Så skulle du da have en hilsen via snailmail også.

Jeg har en kasse med hyggeligt indhold til dig

Hanne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-10-09 21:40

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-10-09 22:55

Ja men Åse dog.
En god ting kan ikke gøres for tit. så hermed og endnu engang.

Fra Falster. Håber ikke du sled dig halvt ihjel på dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-09 23:28

En stor krammer fra mig!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-10-09 05:33

tak for alle dejlige hilsener, prøver at bliver hængende lidt endnu.
og til pia skov, mine dejlige gæster medbragte mad, lagkager osv. lige klar til halsen, for flytningen var ved at ta pippet fra os.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-10-09 10:28

Citat
mine dejlige gæster medbragte mad, lagkager osv. lige klar til halsen, for flytningen var ved at ta pippet fra os.

Hej Åse.
Ja det er da nogle vidunderlige gæster at få-
Og nok en rigtig god både indflytnings gave og fødselsdagsgave.
Skønt med sådan en familie og sådan nogle venner.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-10-09 12:57

de er skam osse valgt med omhu og så har vi været gode til at passe på hinanden. og det er herligt, at alle vore børn viderefører den samme kærlighed til hinanden.

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 13-10-09 06:15

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-09 16:00

Velbekommen