/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
nobel mig i røven
Fra : scootergrisen
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 09-10-09 15:50

Læste lige at barak obama får nobelsfreds pris.

Helt ærligt hvor fucked up er det ikke at give en fredspris til en person der giver andre ordre til at tage til andre lande for at dræbe befolkningen...

Der røg min eventuelle respekt for den pris.

Kommentar
Fra : karus

Dato : 09-10-09 16:06

Måske kan du finde den igen på hittegodskontoret

Citat
en person der giver andre ordre til at tage til andre lande for at dræbe befolkningen...

Hvornår har han givet den ordre, og hvor

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-10-09 16:13

karus > følger du ikke bare lidt med i nyhederne ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-09 16:32

Så, kan vi lige få en nobel tone ??

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-10-09 16:35

Citat
Læste lige at barak obama får nobelsfreds pris.

Yes,- og har fortjener det. Det kræver mere end 2 hjerneceller at forstå det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-09 17:04

Han er da imod A-våben,

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-10-09 17:50

du er bare misundelig din skid

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-10-09 18:05

Kan ikke lige komme i tanke om hvilken krig det er, at USA deltager i på Obama's ordre.

Det er sandt, at USA deltager i konflikter forskellige steder i verden, men det er ikke Obama der har givet ordren, og der er masser af argumenter for, at det er nødvendigt at deltage i disse konflikter for at sikre freden på den lange bane.

Scootergris.. Hvilke nyheder siger noget andet?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-10-09 18:41

Han har set arabisk TV, det er lige det han har.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-10-09 21:47

Og da scootergrisen ikke kan lide de der perkermuslimer, som han kalder dem, burde det kun glæde grisen, hvis Obama havde sendt 1.000.000 krigere til perkermuslimlandene, for lige at rydde lidt op, så vi kan få fred og Obama fredspris i de næste 200 år .

Vh C

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 30-10-09 15:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål