/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. MMS
Fra : Gumar
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 08-10-09 19:00

Vi får til tider en MMS på en mobiltelefon uden kamera og kan derfor ikke lukke den op ,men så står der : se den på http:11MMS . men det har jeg aldrig haft hel til, er det mig der kludrer eller kan det ikke lade sig gøre.
hilsen Gumar

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-09 19:22

Nu kan jeg på min egen mobiltelefon se en mms, men jeg har da også fået en besked o at jeg kunne se mms hos TDC.

Nu ved jeg ikke om det er den samme besked, du har fået, men her er vejledningen fra TDC

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=11128

Det skal lige tilføjes ,at TDC intet har med min mobiltelefon at gøre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-10-09 11:27

Citat
Vi får til tider en MMS på en mobiltelefon uden kamera og kan derfor ikke lukke den op
kamera og mms hører ikke nødvendigvis sammen, hvis du gerne vil (sende) og modtage billed beskeder på din telefon, så hent en gratis mms opsætning hos din udbyder, de fleste nyere telefoner kan godt sende modtage mms

Godkendelse af svar
Fra : Gumar

Dato : 09-10-09 18:24

Tak for svaret ans.
Så er jeg klar over hvorfor jeg ikke kan se mms på vores mobil da den er tilknyttet TELENOR
men tak for svaret
Gumar