/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Bravia sync?
Fra : cobran
Vist : 498 gange
127 point
Dato : 08-10-09 18:27

Jeg overvejer at købe dette bord med surround sound indbygget 5.1 højtalere...

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=441241

Men så står der noget om "BRAVIA Sync for simple, integrated control with your BRAVIA TV and other compatible products using only one remote"

SKAL man så´have et Sony Bravia tv for at få surround sound fra bordet til at virke?

Jeg har nemlig et Samsung TV

Mvh Cobran

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 73 point
Dato : 08-10-09 18:50

Citat
SKAL man så´have et Sony Bravia tv for at få surround sound fra bordet til at virke?

Tro IKKE på den slags reklamer...

Det er nemt at skrive "compatible" - men med HVAD

Find det hos en forhandler med "fysisk" forretning - og få SYN (hørelse) for sagen....

Umiddelbart vil jeg sige SPILD AF PENGE

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 09-10-09 21:29

nårh det hjalp ikke rigtigt men du for stadig nogen point