/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gmail og windows mail...
Fra : axelbjarne
Vist : 1729 gange
100 point
Dato : 08-10-09 15:04

gmail, og windows mail skulle kunne arbejde sammen...men får denne fejl...

Værten pop3.gmail.com blev ikke fundet. Kontroller, at du har skrevet servernavnet korrekt.
Konto: 'pop3.gmail.com', Server: 'pop3.gmail.com', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 11001, Fejlnummer: 0x800CCC0D

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : peque

Dato : 08-10-09 15:05

Deres Services kører gerne over SSL???
Har du slet ikke læsty manualen omkring opsætningen af din gmail - eller kaster du dig bare ud i det

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-09 15:07

Fanen Servere
Server til indgående post (POP3):    pop.gmail.com
Server til udgående post (SMTP):    smtp.gmail.com
Brugernavn til e-mail:    (din Gmail-adresse, herunder '@gmail.com').
Adgangskode:    (din Gmail-adgangskode)
Husk adgangskode:    (valgfri)
Kræver login med godkendelse af sikker adgangskode (SPA):    deaktiveret
Min server kræver godkendelse:    aktiveret

Fanen Servere - Server til udgående post: Indstillinger
Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post:    markeret

Fanen Avanceret
Server til udgående post (SMTP):    465 eller 25
Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)    aktiveret
Server til indgående post (POP3):    995
Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)    aktiveret
Servertimeout    (Længere end 1 minut, vi anbefaler 5)
Gem en kopi af meddelelserne på serveren    deaktiveret

Direkte fra deres opsætningsguide.
Du har ikke ændret de porte som bruges til indgående pop3 server til SSL

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-10-09 15:31

Nu får jeg denne fejl...

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'Gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protokol: POP3, Port: 995, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

og jeg har nu brugt anvisningen...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 15:35

Tag dig en kop kaffe i ½ time og prøv så igen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-10-09 16:12

Tak for svaret peque.