/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
90' sang
Fra : miss-tk
Vist : 480 gange
200 point
Dato : 07-10-09 21:10

Min veninde har sat mig på en opgave, om at finde en sang..
Det eneste hun ved om den er, at det er fra 90', en dance sang, og der bliver sunget "dance to the music" eller "move to the music" i omkvædet..
I mit hoved kan det være mange forskellige, men den rigtige har ikke været der endnu..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:15

Er det den her: http://www.youtube.com/watch?v=IQiaBu8dB-w ????

Vh C

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:17
Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 07-10-09 21:32

Nej desværre ingen af dem..
Det er mere dance musik..
Og en kvinde der synger, ihvertfald omkvædet..

Den er svær.. I know..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:34

Pokkers også . Så er det på´en igen .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 21:36

Der er som du selv er inde på, rigtigt mange numre der hedder noget i den retning

Men altså der er også mange på www.youtube.com så vi må jo bare gennemgå dem i fælleskab

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 21:40

ude til højre på denne side, er der rigtigt meget danse musik fra 90'erne

http://www.youtube.com/watch?v=JYP6y7vRSGE

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:42

Sjejsse - det var vist den samme som den fra YouTube

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 07-10-09 21:47

Synes jeg har forsøgt alt på youtube, google, og altavista.. Måske det ikke er meningen, jeg skal finde den

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-10-09 21:57

Måske du selv - ved grundig søgning og lytning - kan finde sangen på denne side: http://www.myspace.com/dindance2music

Man har jo lov til at håbe .

Vh C

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 22:07

Det er også stang svært, for når man først får en melodi ind i hovedet, så kan man ikke bare få den ud igen

Jeg har f.eks fået denne på hjernen --- ved godt det ikke er den rigtige

http://www.youtube.com/watch?v=xsRWpK4pf90&feature=fvst

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 07-10-09 22:10

Hehe, ja den har jeg også tænk på et par gange..

Det irriterer mig voldsomt, jeg ikke kan finde den..
Jeg høre hele tiden starten af omkvædet, og den her kvinde der næsten skriger "dance to the music" og bagefter bliver jeg i tvivl om det er dance eller move hun synger..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 22:21

Jeg kan godt se at denne side er noget nær uoverskuelig, man altså hvis man bliver irriteret nok, så kan den måske bruges

http://www.dance-lyrics.com/

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 07-10-09 22:30

Så er den fundet..
Det var hverken "dance to the music" eller "move to the music" det var simpelthen
Twenty 4 Seven med "Slave to the music"

Ellers mange tak for jeres forsøg

Annuller spørgsmålet
Fra : miss-tk