/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Videoklip i WMP i W7
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 07-10-09 17:54

Jeg kan ikke se forskellige videoklip, f.eks. hos tv2 (god morgen Danmark/Vild med Dans). Jeg har en teori om, at det er fordi jeg kører med windows 7 og WMP 12. Er der andre der har været ud for dette og har en løsning?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 17:59

Nu er Win7 jo ikke kommet endnu - så der er sikkert stadig "bugs" i din version....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-09 18:03

Prøv med denne Codecs pakke
http://shark007.net/win7codecs.html

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 07-10-09 19:29

Installationen bliver afvist.

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-10-09 19:32

Tv stationer plejer som der er skrevet at kræve plug-in, s.
Men pas på med hvad du installerer.
Denne gør underværker, bare pas på Media Player Classic_fjern flueben ved den
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

Eller åben din Player og sæt alle mediafiler til at afspilles med Windows Mediaplayer.
Det kan også være din firewall, der nægter adgang til nettet.
Nu er Win7 jo ikke kommet endnu - så der er sikkert stadig "bugs" i din version....
+++
Pokkers, selv jeg har da lagt den under TIPS for snart et ½ år siden, og den nye er NÆSTEN på vej i lille DK, også på Dansk.
Men prøv at gå ind i player funktinerne, og sæt den til / under filtyper at hente ALT,
MULIGVIS også under NETVÆRK, sæt den til at hente? fra BROWSER, eller fosøg dig lidt frem der.

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-10-09 19:33

Installationen bliver afvist.

Kør den som ADMIN/ ejer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-09 19:36

Citat
If you are getting an error during installation,
disable the conflict detection by choosing a CUSTOM installation and place a red X on that item.
Some antivirus and malware softwares see this routine as malicious and block it from running.

When installing VCP you must choose the language that matches your operating system. Selecting an improper language will result in a Transforms error about not being able to update a Row. If you find yourself in this situation you will need to use this Microsoft tool to cleanup the registry. After running the tool, re-install the same version you had but this time choose the correct language for your system.

Kilde:
http://shark007.net/troubleshooting.html

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-10-09 19:44

NB:
Som skrevet, firewall_ kan være en god grund, ellers prøv en spiller som FLV, den plejer at kunne afspille alt, men ikke hvis der skal PLUG_IN`s til.
Når jeg har været på TV ? DK så bliver jeg altid bedt om at installere 1 -et activ X, har fu misset den, og for altid sagt NEJ til at køre X`er fra den side, så er det muligvis derfor.

Slet alle TEMP filer og ryd op på din PC, og prøv igen.
Ellers prøv TuneUp, som findes i en gratis version og den finder dine problemer.

Måske
+

Sev7en er meget nemmere og hurtigere end Vista, da den er opbygget på noget der ÆLD_GAMMELT, men desværre vriker XP eller mindre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-09 01:03

Installer Adobe Flash Player i din Internet Explorer, så kan du se filmene:
http://get.adobe.com/flashplayer/

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 27-10-09 23:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål