/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office 2007
Fra : bauchmann
Vist : 752 gange
500 point
Dato : 07-10-09 15:25

Hej
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg kører office 2007, og når jeg vil skrive et brev kommer der dobbelt linieafstan. Hvad gør jeg for at få enkelt linieafstand? Beskriv det venligst så selv jeg kan forstå det. Jeg har også fået at vide at works er bedre. Hvis det er rigtigt hvad gør jeg så?

Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 15:33

Jeg har ikke 2007 men 2003, der går jeg ind i formater dernæst i afsnit, der er en boks hvor du kan stille linjeafstanden

Husk at trykke ok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 15:37

Bare skriv linieafstand oppe i spørgefeltet....

Så får du en TRYKT forklaring du bare følger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 15:38

Endnu bedre....

Skriv "ændre linieafstand"

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 07-10-09 15:44

1: markér tekst
2: højre museknap
3: tryk på afsnit
4: ændre"linjeafstand" til "enkelt"

Thomas

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-10-09 16:01

Eller hold shift nede og tryk enter ved linie(linje) skift
så skulle du gerne få det til at hænge sammen, der er altid fordele og ulemper det gælder også her

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-10-09 16:41

- i "startside" topmenuen, nummer 3 "afsnit", i midten forneden: "linjeafstand"... højreklik på den og vælg derfra...

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-10-09 20:00

Og næsten alt virker */-

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 07-10-09 20:01

Men trods alt skie træls med den + 2 linier,
mig bi better.

Annuller spørgsmålet
Fra : bauchmann

Dato : 07-10-09 20:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Desværre er der ikke kommet svar som kunne bruges da intet af det virkede. Tak for de mange svar. Jeg må prøve om hjemmehjælpen har en løsning som han plejer,men 1 uge er lang tid at vente. I må alle have en god nat.