/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kalenderprogram
Fra : Smukke_Ole
Vist : 596 gange
300 point
Dato : 07-10-09 14:38

Er der nogen der kender til et F R E E W A R E program, der kan følgende:

"tale" dansk
oprette en kalender på månedsbasis
kan vise uge-numre
giver mulighed for at indsætte billede(r)
giver mulighed for at markere enkelte datoer
giver mulighed for indsætte egen tekst

Håber på gode svar

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 15:07

Prøv at kikke på dette

http://www.stoneware.dk/

Jeg har ikke selv prøvet kalenderen, men nogle af de andre gratis programmer, som jeg syntes er rigtig gode

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 07-10-09 15:48

prøv denne... Har brugt den flere gange, virker udemærket...
http://kalendersiden.dk/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 07-10-09 19:41

Hej
tænker du på at lave en dagbog eller lignende.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 07-10-09 20:36

-> Nordsted1
Tak for tippet, men jeg havde nok ikke udtrykt mig klart nok: Jeg vil på tryk udgive en kalender med familiens nærkedage med billeder på min egen printer.

-> EiHaBr
Se ovenstående

-> punkler
Se øverste bemærkninger

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-10-09 21:00

I Word ligger der en kalenderskabelon. Der kan indsættes billeder & tekst. MEN ugenumre mangler, så de kan indsættes i en tekstboks i en af siderne, hvis du "krymper" kalenderen lidt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-10-09 09:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål