/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
koder på bærbar
Fra : Mille1966
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 07-10-09 08:14

Har et stort problem med min bærbar og koder
Vi har en alm. pc og bærbar her i familien som vi bruger flittigt alle mand fek. Facebook MSN mm hvor der skal logges ind med forskellige koder. Den alm. Pc gemmer alle brugernavne og vi skal kun skrive vores kode.
Den bærbare gemmer intet ? fems nu da jeg skulle logge på kandu fra den bærbar skulle jeg indtaste kode igen igen det samme gælder Fb og msn
Hvad er der galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 08:38

Der er det galt at du ikke tillader den at gemmee koderne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 08:39

Eller den er sat op i din browser til at SLETTE alle midlertidige filer ved lukning....

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 07-10-09 08:48

Hvordan får jeg den så tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 08:57

Du åbner din browser...

Går i funktioner...

Og fjerner hakket ved "slet browserdata ved afslutning"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-09 08:57

Citat
Går i funktioner...

Og derefter Internetindstillinger

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 07-10-09 09:23

nu er jeg lige på arbejde ,prøver når jeg kommer hjem og hvis det virker får du min stemme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 09:27

Selvfølgelig virker det

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-10-09 10:34

Selvfølgelig skal Refi ha din "stemme". Dette her er blot lidt omkring det med at fjerne hakket, som Refi skriver. Det hak kaldes også nogen gange for "fluebenet", hvilket jeg fandt ud af, da der var en, der skrev, at jeg skulle "rive benet af fluen". Og det vidste jeg dæleme ikke, hvad var på det tidspunkt. Så jeg blev en anelse til grin blandt hardcore-svarerne her på Kandu. Nu ved du det så også .

Ha en rigtig god dag (Også til dig Refi )

Mvh H .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-09 11:32

Først kommer Refi med den sandsynlige løsning
Citat
Der er det galt at du ikke tillader den at gemmee koderne....
siden går profilen over til at vejlede i sletning eller ikke sletning af browserdata
Mille1966 prøv lige at se på Autoudførelse nu du er i Internetinstillinger den finder du under fanebladet Indhold og der skal være markering ud for Brugernavne og adgangskoder i formularer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 12:06

Jamen o.v.n.

BEGGE dele kan være årsag

Den ene udelukker IKKE den anden....

Det hjælper IKKE at give tilladelse til gemning hvis man bagefter SLETTER det man har gemt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-09 12:30

Citat
Det hjælper IKKE at give tilladelse til gemning hvis man bagefter SLETTER det man har gemt
typisk med Internet Explorer, brug dog Firefox , der kan man slette alle browserdata og stadig gemme brugernavne og kodeord: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ for slet ikke at snakke om alle de udvidelser og hjælpe værktøjer som kan hentes og bruges med den browser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 12:55

Hvis man har så mange hemmeligheder bør man bruge papir og blyant

Usynlig blæk var meget moderne en overgang

Det brugte/bruger man til "kasseboner" så de efter en uge ikke kunne/kan læses og varen derfor ikke byttes

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 07-10-09 20:29

refi altså det virker ikk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 21:21

Hvad virker ikke

Forslagene eller det usynlige blæk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-09 00:48

Du har glemt markering ud for Husk brugernavne og adgangskoder

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 08-10-09 07:07

Der kom den
Tusinde tak

Godkendelse af svar
Fra : Mille1966

Dato : 08-10-09 07:08

Tak for svaret refi.