/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Et fromt ønske.....
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 907 gange
200 point
Dato : 06-10-09 15:04

Oraklet fra Hedensted/Løsning området, vores allesammens Bendt Ballegård, fremturer netop nu i anden tråd over, i dette tilfælde, Tonganeseren, som bliver beskyldt for alverdens ting. Efter min mening er meget af bb1's henvisninger revet ud af en eller flere sammenhænge, og kan derfor let komme til at virke fordrejede - det er måske også meningen ? Han har travlt med at retfærdiggøre sig selv og forsøge at tegne et billede af sig selv, som den helt lille uskyldige stakkel, alle er efter !
Det er nu hans eget valg ! Han vil heller ingen indblanding have i sin tråd - dog er det lykkedes nogle få at kommentere lidt af hans udgydelser.

Tekfa01 har ligeledes en tråd, som han har bedt om ikke ville blive fyldt med "fnidder" - det er så sket alligevel også af undertegnede, hvilket jeg har beklaget. Tekfa01 har direkte bedt bb1 om at stoppe sine kommentarer, men skvattet Ballegård fortsætter kækt sin fremturen !

Hvis folk udtrykkeligt har bedt sig fri for utidig indblanding, kan man så ikke forvente det respekteret, uden at spørgsmålstilleren behøver at skulle blackliste et antal personer ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-09 15:07

Citat
vores allesammens Bendt Ballegård

På hvis vegne lukker du den slags ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-09 15:12

Citat
Hvis folk udtrykkeligt har bedt sig fri for utidig indblanding, kan man så ikke forvente det respekteret,

Nej...

Kandu er et ÅBENT forum for alle KANDU ikke udelukker....

Det er vel derfor I er her - I er vel udelukket alle andre steder

I bestiller ikke andet end genere hinanden og kalder det "jagt".....

Desværre findes ikke nogen seperat "børneafdeling" på Kandu

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 06-10-09 15:18

Nej man skal ikke kaste med dykkere når der er is på vandet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-10-09 15:24

I guder.....

Hvorfor finder I Jer ikke et lokale og bliver "enige" ?

Lån en HA`er som ordstyrer

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 06-10-09 17:01

Til Øjenvidnet4

Jeg er helt enig med dig i, at det som Bent Ballegaard skriver i sin tråd er stærkt forvirrende, al den stund det ser ud som om tingene er taget ud af en sammenhæng. Det er en skam for helheden han ikke har medtaget alle sine egne spørgsmål og svar - det ville fremstå som et noget mere nuanceret billede end den remsen op af Tonganeserens "forbrydelser".
Principielt burde man kunne bede sig fri for indblanding fra/om andre, når udtrykkeligt beder om det. Alt andet er uforskammet og frækt ud over alle grænser !

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-09 17:55

Til Provsten og Øjenvidnet. Som begge tidligere har støttet Tonganeseren/E.B.Berthelsen.
Hold Jer til fakta.

Jeg skriver jo ingenting i den tråd intet - det hele er jo i forvejen forfattet af Tonganeseren/E.B.Berthelsen selv og kan I to ikke tåle at læse det engang til, så er det måske fordi det med alt tydelighed viser hvad dagsordnen er, at svine mig til med rygter og løgne

Der der slog hovedet på sømmet og fik mig til at lave tråden var: At Tonganeseren/E.B.Berthelsen beskylde mig for at være den der havde fodret Heidi-Ho med oplysninger - sådan en urigtig påstand vil jeg simpelthend ikke finde mig i. Tænk hvis jeg blev inddraget i den sag, som andet end vidne!!!!

Det bliver spændende og se om politimesteren sender en vogn inden i morgen efter H.H. gør han det ikke så tager han jo ikke sagen alvorlig nok!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-09 18:01

Gud fader, bliver i ved. Jeg skal gerne leje en mark på FYN, så kan i alle møde der os slås om hvem der har ret. Så kan vi slippe for at se jer her på Kandu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-09 18:06

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-09 18:10

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-09 20:48

Til den utålmodige Gyllespreder Ballegaard.

Jeg skal hilse fra E.B.B. og skrive, at han har fået en aftale med Kriminalpolitiet førstkommende torsdag. Det er jo et større materiale der skal gennemgås.

Til Provsten!

Du har fat i det helt rigtige. Naturligvis er tingene hentet ud af sammenhængen. Det ved enhver . Det mest frugtbare ville være, hvis alle - når de åbner en ny tråd, blacklister Bb1. Så får vi en god og sober debat.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-10-09 20:56

Og så åbner Bb1 en ny tråd.

Back to scratch...........

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-10-09 21:22

BB debattere bare med sig selv julemanden, den ene stiller spørgmål til den anden, vent og se om jeg ikke får ret, om hvilke store jagt bedrifter og hvilke personligheder BB omgiver sig med, manden blivere mere og mere syglig,
For at bruge BB egne ord, det fortæller mere om hans egen person end om andre, sikken en nar.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-09 21:47

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-09 20:48

--------------------------------------------------------------------------------
Til den utålmodige Gyllespreder Ballegaard.

Jeg skal hilse fra E.B.B. og skrive, at han har fået en aftale med Kriminalpolitiet førstkommende torsdag. Det er jo et større materiale der skal gennemgås.

Til Provsten!

Du har fat i det helt rigtige. Naturligvis er tingene hentet ud af sammenhængen. Det ved enhver . Det mest frugtbare ville være, hvis alle - når de åbner en ny tråd, blacklister Bb1. Så får vi en god og sober debat.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det nytter da ikke at kopiere min ide - I må op med noget meget bedre - hvad med f.eks. at vise at I kan skrive, som voksne mennesker uden øgenavne og andet personfnidder

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-10-09 21:55

Og hvad med de grimme ansigter BB har lært i skovbørnehave klassen, når han ikke kan forklare sig????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-10-09 21:58

Tøf-tøf-tøf-tøf-tøf-tøf-tøf-tøf-tøf-tøf

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-10-09 22:13

Hrr forfatter redaktør kursusleder foredragsholder skyde og hunde instruktør overtryklufmontør, og hans kongelige bekendtskaber hubertusjæger min bare røv plattenslager Bent Ballegaard Knudsen. Der er fine titler nok foruden de sædvanlige brugte, hvis det er dem du vil have fremhævet, alle taget fra din egen hjemmeside.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-09 23:50

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-10-09 22:13

--------------------------------------------------------------------------------

Hrr forfatter redaktør kursusleder foredragsholder skyde og hunde instruktør overtryklufmontør, og hans kongelige bekendtskaber hubertusjæger min bare røv plattenslager Bent Ballegaard Knudsen. Der er fine titler nok foruden de sædvanlige brugte, hvis det er dem du vil have fremhævet, alle taget fra din egen hjemmeside.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor på min hjemmeside kan du finde ord som: Overtryklufmontør? Kongelige bekendtskaber?
min bare røv? plattenslager? Bent Ballegaard Knudsen? og sædvanlige brugte..

Skulle nogen være i tvivl så er linket til min hjemmeside: www.bb-jagt.dk alle kan gå derind og se at habibipro er en barnlig med Der ikke kan debattere med andre mennesker på en ordentlig og fornuftig måde - rart at hans indlæg selv kan vise at det han skriver er noget

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-09 00:04

www.bb-jagt.dk

Den mest dødsyge og intetsigende hjemmeside man kan finde ind på. Mangler opdatering og blot et minimum af spænding. Indholdet betyder åbenbart ikke noget. Er kun gyllesprederens forsøg på at pryde sig med fjer, der ikke rigtigt passer i hans fedtede bør.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-09 00:13

Men bemærk lige følgende:

Jagt er en dejlig hobby, som jeg har beskæftiget mig med i 50 år. Jagt skal ikke forsvares, men opleves.
Jeg håber du må få glæde og inspiration af at bevæge dig en smule i mit jagtlige univers.
Som kursus-og jagtleder, Riffel-og hundeinstruktør, foredragsholder, forfatter samt flere tillidshverv i forskellige jagt lige organisationer.
Har medført at har jeg mødt utrolig mange jægere, nogle er blevet mine venner, som jeg med glæde invitere til en jagt dag på min vidunderlige og misundelsesværdige jagt syd for Silkeborg.
Andre er faldet af i svinget af både naturlige og unaturlige årsager.

På denne hjemmeside har Gyllesprederen åbent erklæret, at han ikke gik på jagt før blyhaglene blev forbudt. Var det ikke i 1994 - eller hyr? Vi befinder os nu i 2009, og der er kun gået 15 år. Hvaeeeee? Hvordan hænger det sammen. Bent var jo også i udlandet i en masse år, og jo, måske har han siddet og plaffet papegøjer nede hos Filipenserne.

Ikke så godt - hr. overmontør af kompressorer fra Harald Halv Pris.

"misundelsesværdige jagt" - skriver han Gudhjælpemig også. Hvorfor nu det? Skal Gyllesprederen absolut beskylde os andre for at besidde misundelighedsgener?? Hvorfor så negativ i indledningen på din såkaldte hjemmeside.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-09 00:14

foredragsholder, forfatter samt flere tillidshverv i forskellige jagt lige organisationer.

Hov, hov! Er det nu helt sandt???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 01:10

Ja, det kan du lige tro

Imodsætning til dig så deltager jeg stadig på forskellige kurser - holder foredrag og jeg har skam også to bestyrelsesposter, samt et medlemsskab af en gruppe.

Hvad har du intet for folk bliver trætte af dig efter meget kort tid

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-10-09 08:01

Til BB.
Er du flov over at du har arbejde med trykluft, man har ellers god grund til at være stolt over det man er god til, om så det er at feje med en kost.
Hvad er der nu forkert i, at gengive du været på jagt sammen Prins Richard.
Plattenslager er i mine øjne dem der lejer store jagter og sætter skydefugle ud og genudlejer som dagjagter, for selv har råd til gå på jagt.

Først praler du, i selvhævdelses trang om det du mener er store bedrifter, for siden at gå over til at lide under mindreværd komplekser, fordi dine evner ikke rækker til at være den persom du gerne ville.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 08:21

ra : habibiPro

Dato : 07-10-09 08:01

--------------------------------------------------------------------------------

Til BB.
Er du flov over at du har arbejde med trykluft, man har ellers god grund til at være stolt over det man er god til, om så det er at feje med en kost.
Hvad er der nu forkert i, at gengive du været på jagt sammen Prins Richard.
Plattenslager er i mine øjne dem der lejer store jagter og sætter skydefugle ud og genudlejer som dagjagter, for selv har råd til gå på jagt.

Først praler du, i selvhævdelses trang om det du mener er store bedrifter, for siden at gå over til at lide under mindreværd komplekser, fordi dine evner ikke rækker til at være den persom du gerne ville.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er du ikke en temmelig stor med som men tag det helt

Det Tonganeseren/E.B.Berthelsens indlæg handlede om var hvad der står skrevet på min hjemmeside og til din orientering, så står der heller ikke noget om Prins Richard

Derfor må det efter hånden være yderst for KanDus læsere, at blive ved med at høre på Jeres hylen - den samme sang Igen og Igen og Igen og for at det ikke skal være løgn så gentager i enddnu engang. Det er virkelig påfaldende, at i ikke kan komme op af rillen. Jeg er efterhånden overbevidst om, at det har noget med IQ at gøre, men spørg E.B.Berthelsen han ved jo alting

Også er han helt sikkert hjemme i dag, han skal jo beskytte familien. Politiet ville jo ikke gøre det.
H.H. er ikke blevet afhentet

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-09 09:03

I et af sine utallige svar til Tonganeseren, skriver bb1:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 01:10

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det kan du lige tro

Imodsætning til dig så deltager jeg stadig på forskellige kurser - holder foredrag og jeg har skam også to bestyrelsesposter, samt et medlemsskab af en gruppe.
--------------------------------------------------------------------------------

Hvis det er deltagelse af kurser i DJ regi, er det da at smide "gode penge efter dårlige" - dine foredrag handler måske om opdræt af vagtler, samt hundetræning med brug af strømhalsbånd -
bestyrelsesposterne er hos hhv. antenneforeningen og vandværket - og gruppen er en sanggruppe
som meget passende kunne hedde "De små synger" !

Til de læsere som kommenterer denne tråd og som har ytret mishag imod den, kan jo bare lade være med at læse og kommentere - det er ganske frivilligt !
Dette gælder naturligvis også Bendt Ballegård, som altid nasser på andres tråde der ikke har blacklistet ham - men det kan være det måske bliver nødvendigt !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 12:16

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-09 09:03

--------------------------------------------------------------------------------
I et af sine utallige svar til Tonganeseren, skriver bb1:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 01:10

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det kan du lige tro

Imodsætning til dig så deltager jeg stadig på forskellige kurser - holder foredrag og jeg har skam også to bestyrelsesposter, samt et medlemsskab af en gruppe.
--------------------------------------------------------------------------------

Hvis det er deltagelse af kurser i DJ regi, er det da at smide "gode penge efter dårlige" - dine foredrag handler måske om opdræt af vagtler, samt hundetræning med brug af strømhalsbånd -
bestyrelsesposterne er hos hhv. antenneforeningen og vandværket - og gruppen er en sanggruppe
som meget passende kunne hedde "De små synger" !

Til de læsere som kommenterer denne tråd og som har ytret mishag imod den, kan jo bare lade være med at læse og kommentere - det er ganske frivilligt !
Dette gælder naturligvis også Bendt Ballegård, som altid nasser på andres tråde der ikke har blacklistet ham - men det kan være det måske bliver nødvendigt !

Øjenvidnet4
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Et indlæg som dette kræver igrunden slet ingen kommentarer deri har du helt ret

Det samme IGEN og IGEN OG IGEN fra de samme personer

Hvem har dog fortalt dem, at deres evindelige påstande bliver sande, hvis blot de gentages i en uendelighed - jeg må altså fastholde at sådanne indlæg kun kan være skrevet i det store spise frikvarter af kedsomhed fordi hylerne ikke har fået deres madpakke med i skole

Nasser var han ikke engang præsident i Egypten????????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-09 13:11

Lille Bendt Ballegård.

Hvis ikke du har noget fornuftigt at tilføje, kan jeg ikke forstå du skriver her ? Det med gentagelsen af nogle ting, bruges i hundetrænings-øjemed - det burde du vide, eftersom du er hundetræner!
Gentagelse, gentagelse og gentagelse er den sikre måde at fremme forståelsen på, specielt hos dig som er meget "tung at danse med" - vi er flere der husker diskusionen om den fælles kasserer (kasser i din verden) hos DLS og strandjægerne, hvor du ikke kunne eller ville forstå de konditioner hvorunder de respektive foreningers regler er !!! Ak ja !
Vi er nogle stykker der mener, at du er mindst lige så slem til at skrive om alt det der sket, i stedet for at se fremad, så hvis din version holder, har parterne vel ikke noget at lade hinanden høre ?
Se blot på din seneste tråd med referater fra "et halvt liv" - vorherre bevares for en gang dobbeltmoral.

Øjenvidnet4²²

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 13:38

Øjenvidne du forstår da næppe ordet dobbeltmorals betydning og et halvt liv må jeg være fri- det hele er foregået inden for måneder og her på Kandu- men det har du så heller ikke fattet og det er dobbeltmoral. Altså at man kun opfatter det man selv skriver, som det eneste rigtige her i tilværelse.

Hvis du ikke har noget NYT at tilføje så syntes jeg du efterhånden skulle få dig et selvstændigt liv og ikke blive ved med dit personfnidder på andres bekostning.....
Husk også en lille og vågen kan være langt bedre end en stor og doven (dum)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-09 13:55

Ugens BallehylerBrandert

Husk også en lille og vågen kan være langt bedre end en stor og doven (dum)

Nemlig, gamle fjols. Der er i hvert fald en ting man ikke kan sige om dig. Lille og vågen er du under ingenomstændigheder.

Fandeme godt du aldrig har spillet tennis. Dine server er alt for høje.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-10-09 14:22

--------------------------------------------------------------------------------
Lille Bendt Ballegård.

Var det ikke lige det Øjenvidnet skrev - igen igen

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-09 16:30

Tak for svaret Provsten1.