/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ekstra taletid hos Bibob
Fra : Sallus
Vist : 617 gange
45 point
Dato : 06-10-09 14:11

Har lige fundet en pakke hos Bibob hvor der er 1000 MB for 48 kr. pr. mdr. og 30 ØRE pr. MB udover de 1000 MB.
Når jeg så skal ind og melde hende til, spørger de om vi ønsker ekstra taletid. Er der nogen her der ved hvad det dækker over?
Med venlig hilsen
Sallus

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 55 point
Dato : 06-10-09 14:36

Ekstra taletid, det er hvis du vil have mere taletid end det der er for de 150,- det koster

Sæt f.eks 100,- på, så er der total taletid på 250,-

De 1000mb for 48,- er til data trafik, f.eks internet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-09 14:36

Her er deres prisliste

https://www.bibob.dk/side/258/priser

Citat
spørger de om vi ønsker ekstra taletid. Er der nogen her der ved hvad det dækker over?

Ja hvis du havde tænkt dig at bruge telefonen til at "snakke" i skal der jo taletid til

Godkendelse af svar
Fra : Sallus

Dato : 06-10-09 14:48

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 06-10-09 14:52

Kan godt høre at det måske var lidt forvirrende, men det var faktisk datapakken jeg var interesseret i. Ved da godt at min datter også skal kunne "snakke" lidt, det var jeg sådan set ikke i tvivl om, og spurgte heller ikke om. Det var bare det med ekstra taletid jeg var i tvivl om.
Med venlig hilsen
Sallus.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-09 15:16

Velbekommen