/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Låst PDF
Fra : kj
Vist : 1682 gange
200 point
Dato : 05-10-09 11:04

Jeg har et sony videokamera, og jeg vil gerne plukke enkelte sider ud af brugsanvisningen, som jeg har fundet på nettet. Det kan jeg ikke, ved forsøg får jeg en fejlmeddelel om at dette PDF dokument kræver en adgangskode, som Sony ikke vil ud med. Hvordan får jeg fjernet denne lås.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 11:07

Kom med et link ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-09 11:08

PDF filen er netop låst for at du ikke skal pille ved det, hent bare hele dokumentet ned på din computer og udskriv eventuel de sider som du vil plukke ud, ellers skal du have fat på et at de programmer som kan kan omdanne PDF til Word dokument, det kan du måske også gøre med en online converter:
http://www.zamzar.com/ efter at du har gemt en kopi på computeren

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 05-10-09 13:28

Der mangler oplysninger før man kan svare.
PDF filen kan være låst og du skal så betale Sony får at få en kode til at læse det.
Du skal bruge Acrobat hvis du vil plukke sider ud af et helr dokument.
Jo der er mange muligheder. har du hentet pdf fil neden på din computer?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-09 13:39
Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-10-09 14:14

tak dos-man. men den virker kun med XP-Vista eller Win 7, og jeg kører Win proof.

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 05-10-09 14:23

hej kj
har du prøvet den med din windows version eller har du bare læst at den virker med ******
men ellers kom med et link til din pdf fil som refi også skriver , for så kan vi da låse den op for dig

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-10-09 14:41

har bare læst det, men prøver nu alligevel

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-10-09 14:43

Jeg har lige testet med tre forskellige manualer fra sony, alle kunne udskrives, også enkeltsider

Jeg bruger pdf-exchange: http://www.docu-track.com/home/prod_user/PDF-XChange_Tools/pdfx_viewer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 14:45

Citat
XP-Vista eller Win 7, og jeg kører Win proof

Citat
Win proof

Hvad er det for en "fætter" - har vi misset et styresystem

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-10-09 14:48

Citat
Hvad er det for en "fætter" - har vi misset et styresystem

Gik automatisk ud fra at der var tale om win 2000

Alle de sony manualer jeg har tjekket har været beskyttet mod redigering, men udskrivning var tilladt i høj opløsning

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-10-09 14:52

undskyld Windows 2000 Professional

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 15:24

Kom nu med det link

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 05-10-09 15:36

for hvad er det for et password ?
er det et bruger password ?
et password for at åbne redigering ?

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 05-10-09 15:37

Tak for svaret dos-man.
Den virker

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-10-09 16:09

Citat
et password for at åbne redigering ?

99% sikkert.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-10-09 09:04

e passwor for at åbne redigering