/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
overførsel af e-mail til ny PC
Fra : cccf
Vist : 970 gange
100 point
Dato : 04-10-09 22:58

Jeg vil overføre mine email og dokumenter til min nye PC.
Den gamle har win XP, den nye Vista.
Jeg mener at kunne huske at der i XP var et sted hvor man kunne overføre dem ved hjælp af et USB lager,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-09 23:16

Du skal have programmet Let overførsel installeret på din XP computer, den er alllerede på Vista, så kan du overføre alt det du har lyst, også mails fra Outlokk Express og måske også fra Outlook:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2B6F1631-973A-45C7-A4EC-4928FA173266&displaylang=da

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-10-09 12:07

Jeg mener at kunne huske at man kunne overføre e-mail og dokumenter, og intet andet, fra win xp
til anden PC.
Man blev spurgt hvad det var for en e-mail type (version) man havde indstalleret på den nye PC.
Det er den jeg søger.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-09 13:16

Du kan kopiere dine Outlook Express mail fra XP og importere dem med Windows Mail som er Outlook Express afløser på Vista, det ved jeg og har gjort det et par gange hvor jeg skulle hjælpe en ny Vista bruger, der blev ikke brugt et program, jeg gik ind i lagrings mappen for Outlook Express og kopierede det hele over på en usb memory stik, samme tur fik alle filer i mappen Dokumenter, altså helt manuel overførelse ved hjælp at usb memory stik eller ekstern harddisk, du kan også bruge dit hjemmenetværk til at overføre, det er hurtigere

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 06-10-09 10:43

Tak for svaret o.v.n..
Ja man får en fin vejledning med "windows hjælp og vejledning" under: Importer windows mail fra outlook express.
Det var også det som jeg mente at kunne huske noget om.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-09 11:22

Selv tak - godt du fik løst problemet