/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner væk.
Fra : k_m_s
Vist : 1700 gange
200 point
Dato : 04-10-09 19:02

Hej

Hvad kan grunden være til at alle ikoner på skrivebordet er forsvundet på en vista maskine?
Man kan godt komme til programmerne via start knappen.
Har selv XP og kender ikke ret meget til vista.

Ved godt at der kan være installeret programmer der fjerner ikoner ved dobbeltklik, men det skulle ikke være tilfældet.

Hilsen

Kim

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 210 point
Dato : 04-10-09 19:06

Kender heller ikke meget til Vista, men mon ikke det foregår på samme måde som altid?

Højreklik på skrivebordet, så kommer der en boks frem - prøv det...!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-09 19:12

H-klik på skrivebordet > personlige indstillinger > oppe til venstre > skift skrivebordsikoner >
gendan standart......

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-09 19:33

Højreklik skrivebordet - vis - sæt hak ud for Vis skirvebordsikoner. Du har sikkert fjernet fluebenen ved en fejltagelse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-09 19:35

Der står nu Vis ikoner på skrivebordet Du har også mulighed for at bestemme størrelse på ikonerne og om hvordan de skal arrangeres på skirivebordet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-09 20:33

Højreklik på skrivebordet - vælg "Arranger ikoner efter - vælg: "Vis skrivebords ikoner". Så skulle du have dem igen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-10-09 21:01

Mon ikke det er feset ind nu?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 04-10-09 22:07

Tak for det.
Skal kigge på den om et par dage, så jeg vender tilbage

Kim

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 12-10-09 07:56

Tak for svaret webm.
Ja det var det, samt nogle andre fejl.

Hilsen
Kim