/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gemme en dvd
Fra : famsemor
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 04-10-09 15:42

Je. Kan der hentes hjælp herg manegler hjælp til at gemme en dvd fra e-drevet på hardisken

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 30 point
Dato : 04-10-09 15:51

Ja du kan godt få hjælp, me så må du udtrykke dig tydeligere og lidt mere detaljeret på DANSK!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-09 16:00
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-10-09 18:49

severino dog .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-10-09 22:27

God sen aften famsemor.

Hvad mener du helt præcist med, at du vil gemme en DVD på din harddisk ?

Mvh H

Godkendelse af svar
Fra : famsemor

Dato : 04-10-09 22:39

Tak for svaret severino.
Jeg har lånt en dvd med dansetrin som jeg sætter i e drevet, jeg kan sagtens se den, men vil meget gerne gemme den "kopiere den" da jeg nok skal øve mig mange gange på de forskellige danse.

Venlig hilsen
Famsemor

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-10-09 00:18

God meget sen aften Severino.

Dit svar:
Citat
Ja du kan godt få hjælp, men så må du udtrykke dig tydeligere og lidt mere detaljeret på DANSK!
blev skisme accepteret . Forstår du selv en pind af det ? For det er godt nok, det ringeste svar jeg nogen sinde har set her på Kandu . Men alligeveller: Tillykke med det .

Og ha nu en god uge, der omme i Næstved .

Mange venlige hilsner fra mig i Odense

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-09 08:42

Der er squ meget man ikke fatter

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-10-09 09:23

Daws Klaudi.

Ja, som du ka forstå, følte jeg mig skisme også en del fatdum .

Og nu går jeg så ud fra, at Severino deler lidt ud af de mange point til os 2 lidt mere seriøse svarere .

Ihhh altså, hvor jeg glæder mig til en kommenter fra Sev. . For knægten har jo heldigvis humor, den .

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-10-09 21:23

God aften Klaudi.

Har du fået nogle point fra Severino ? Jeg har dæleme ikke . Den sydsjællænder er vist en nærig en .

Mvh H .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-10-09 21:02

God aften Klaudi.

Har du hørt noget fra Severino ? Jeg har ikke .