/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lovligt tip?
Fra : mooseinc
Vist : 621 gange
10 point
Dato : 04-10-09 11:01

Hej, er det tilladt at give tip om hjemmesider hvor man kan streame tv, film og lignende fra - herind til kandu.dk? Jeg mener om kandu.dk tillader det, om folk vil bruge siderne er jo op til dem selv.

Grunden er en side som har rigtige mange dokumentarer - hvilket jeg gerne vil sprede til mine medmennesker. Jeg mener der er alt for meget ubrugeligt bullsh*t i TV, og er på det vildeste tilhænger af at alle folk i verden burde se flere dokumentarer istedet for at fylde sine hoveder med "desperate housewifes" og "heros" og ALT det andet mindless cr*p som kører 24/7, visse på sin 30. genudsendelseperiode.

Mindre "Lærkevej" - mere SCIENCE!!!!!!!!!!!!

mvh Moose

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-09 11:03

Hit med linket

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-09 11:03

Jeg går ud fra at selve siden som du vil tippe er lovlig så skulle der vel ikke være nogen som får ondt af tippet

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 15 point
Dato : 04-10-09 11:27

Kandu er formentlig bedøvende ligeglad. Du står selv til ansvar for hvad du skriver og henviser til. Jeg kan ikke se, at du kan hænges op på at henvise til en side. Svarer lidt til at jeg fortæller hvordan man kan begå en forbrydelse. Det er dem som begår forbrydelsen, som hænger på den...sån i grove træk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-09 11:31

I grove træk ja, men det er vist ikke straffrit at opfordre til at begå en forbrydelse, jeg tror heller at spørger skal forvente nogen reaktion fra Kandu, de glimrer mest ved deres fraværd

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 04-10-09 11:55

Hej alle

Tak for de hurtige svar

Jeg bringer nu min post inde i kategorien TIPS.

hilsen Moose

Godkendelse af svar
Fra : mooseinc

Dato : 04-10-09 11:55

Tak for svaret Krummen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-10-09 12:09

o.v.n.
En beskrivelse af hvordan man evt. kan lave en forbrydelse er ikke nødvendigvis en opfordring til at udføre forbrydelsen

Tak mooseinc