/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Pris på homepage
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 03-10-09 19:30

Er medlem af en nystartet idræts forening.

Denne skal have en hjemmeside hvad skal man regne med som årlig udgift til domæne og hjemmeside hosting (uden reklamer)

Hvor gør man det billigst.

Vh

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 03-10-09 20:22

Dk-hostmaster administerer danske domænenavne og her er en årlig afgift på 45 kr. incl moms du finder dem her https://www.dk-hostmaster.dk/

Webhotellet kan fås i mange prisklasser, jeg bruger selv https://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 og her kan du få et webhotel med 10 GB plads for 135,00 kr. incl. moms. det koster 99 kr. i oprettelse.

Så første år er udgiften 99 + 135 + 45 kr. ialt 279 kr.
De efterfølgende år 135 + 45 ialt 180 kr.

Domænenavnet købes som regel gennem webhotellet, men efterfølgende år betales afgiften direkte til dk-hostmaster.

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 03-10-09 20:28

Tak for svaret bentjuul. Lige præcis de oplysninger jeg skulle bruge.

Vh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-10-09 20:39

Tak selv, god fornøjelse med dit projekt