/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Termostatventil Lidl kr.249,00
Fra : heseda
Vist : 1447 gange
100 point
Dato : 03-10-09 16:15

Hej. Jeg ser at Lidl har nedenstående tilbud - søndag. Nogen erfaring med den?
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20091004.p.Radiatortermostat_med_timer

Vi har monteret en Danfoss på en radiator, som sidder ved siden af en dør som åbner til det fri - og jeg er derfor intereset i nedenstående.

http://www.honeywell.com/sites/servlet/com.merx.npoint.servlets.DocumentServlet?docid=D305829D4-5A03-0B98-BB6A-24979CF769EB

Kan den måske monteret "lodret" det er vores, det fremgår ikke af vejledningen??

Mvh. Heseda

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 110 point
Dato : 03-10-09 16:55

Den fra Lidl lignet meget / er ens med den fra honeywell, så det er hvis ikke noget forkert køb i det.
Den kan godt monteret "lodret" det ændre bare lidt på tempraturområdet hvor den lukker / åbner, den vil føle en lidt højre rumtemp. men det klares ved at taste en lidt højre temp.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-10-09 17:33

Displayet kommer til at stå på ho`det

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 03-10-09 17:40

Tak for svaret Hejdu58. Jeg "drøner" ind og henter en i morgen

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 04-10-09 02:30

Selv tak, husk at købe batterier hvis de ikke er med