/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Pc tilslutning til TV
Fra : madsbs
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 03-10-09 09:57

Jeg er ude efter at finde den rette skærmopløsning til en ny laptop (pc). Den skal kunne tilsluttes mit Sony Bravia KDL W4000 tv som har fuld HD opløsning. Det kan ikke lade sig gøre med min nuværende bærbare, som har har en skærmopløsning på 1680 x 1050. Den er tre år gammel med et nVidia grafikkort og kun vga og s-video grænseflader.

Jeg har kig på en Dell med 1600x900 opløsning og tænker egt., at den BURDE kunne arbejde sammen med et tv af samme mærke, men det er jo ikke sikkerhed for at den kan. Alternativt skal jeg finde en med fuld HD opløsning, men det er jo ikke nødvendigt til laptop, hvis den kun er 15-16",

Mener tidligere at have fundet en liste over hvilke opløsninger, der kunne arbejde sammen med netop dette tv, men nu kan jeg ikke opstøve den igen. Kan nogen hjælpe med at finde en matchliste?

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-09 00:13

Skal du se fuld HD på dit TV fra din bærbare, må din bærbare nødvendigvis også kunne vise fuld HD, nemlig 1920x1080p. Men mon ikke at de fleste nye pc-ere med HDMI-udgang vil kunne tilsluttes til dit TV.

Og efter et par timers søgning på nettet, kan jeg oplyse, at jeg IKKE kan finde den hulens matchliste .

Held med det og god søndag

Mvh H

Godkendelse af svar
Fra : madsbs

Dato : 04-10-09 23:29

Tak for svaret heller22. Du får lige nogle billige point - jeg har besluttet mig for fuld HD

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-10-09 00:08

God meget sen aften Mads.

Det er da bare skønt. Tak for det. Og skisme et godt valg, du har besluttet dig for .

Held og lykke med din kommende nye supermaskine .

Venlig hilsen fra

Chris