/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS på PC
Fra : lham
Vist : 526 gange
300 point
Dato : 03-10-09 06:34

fra www.coolsms.dk sender jeg tit gratis/betalings SMS-er til mobilnumre.
Findes der en side hvor SMS beskedder til mine mobilnumre bliver vist på siden-altså hvor man kan se en en log over hvad/hvornår/fra hvem mv. hvad der er indløbet af SMS-er til telefonen. Cool sms ser ikke ud til at have denne service.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-10-09 12:10

Nej det er der ikke og du er meget heldig at have fundet et program der kan sende gratis sms.
Det kunne man for flere år siden, men udbyderne fandt ud af at det gav penge og så blev det afskaffet.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-10-09 15:20

granner 01

Jeg skal lige nævne at Cool sms gratis kræver at man accepterer en reklamelinie i bunden og der er vist nok max 150 tegn i hver sms og virker kun i DK
Du skriver : "Nej det er der ikke" er det fordi det er teknologisk umuligt /hvor har du din sikre viden fra ?

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 31-10-09 06:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål