/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Tilstandsrapport- hvor er den gamle?
Fra : Jacobhall
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 19-04-03 17:53

Hej

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at finde en gammel tilstandsrapport. Jeg har allerede været i på http://www.hesekretariat.dk/ og konstateret at der findes en. Men kan bare ikke få den gamle downloaded.

Jeg er blevet fortalt at man kan finde den gamle tilstandsrapport på www.hesyn.dk, men kan ikke få siden til at fungere. Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Jacob Hall

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-03 19:01

Ja siden er meget tung, jeg kan heller ikke komme ind - det har måske noget med login at gøre.
Emesen.

Kommentar
Fra : hansehen

Dato : 19-04-03 20:44

på hjemmesiden for sekretariatet, er det ikke muligt at finde gamle tilstandsrapporter. Hjemmesiden giver mulighed for at se hvor mange versioner der. Dette for at en køber kan se at ejendomsmægleren/sælger ikke har fået lavet en ny tilstandsrapport hos en anden byggesagkyndig, fordi den opridenlig skrev nogle bemærkninger de ikke brød sig om.

Du kan se postnummer, løbenummer, dato, samt hvad filen hedder. Men indholdet vil ikke fremgå.

MVH

Henrik Hansen

Kommentar
Fra : Jacobhall

Dato : 19-04-03 20:50

Hej Henrik Hansen

Det var også det jeg mente da jeg skrev ovenstående.

Det skulle dog være muligt på www.hesyn.dk efter hvad jeg har hørt.

Jacob Hall