/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Bedste videoredigeringsprogram
Fra : nathat
Vist : 1140 gange
20 point
Dato : 02-10-09 16:49

Halløjsa :D

Da jeg efterhånden er noget så langt med hjemmeside designs og sådan, er jeg begyndt at have interesse for videoredigering. DOG har jeg altid haft en interesse for det - og ER over Windows Movie Maker nu ! (:

Jeg vil gerne være inde for branchen - dog mere med hjemmesider, men mener at det hører sammen på en måde, og derfor vil jeg gerne udforske så mange forskellige 'hjørner' inden for dette store emne.

Jeg gider ikke programmer som er sådan noget som WMM , på trods af det er et helt fint program.. jeg vil ligesom bare gerne videre.

Prisen er lidt ligegyldig, da jeg har i forvejen familie indefor faget som kan få det til 'rimelig' pris ..
Og jeg vil da meget gerne vide hvad I synes er det bedste at bruge (:
.. Derved behøver I ikke skrive at 'prisen er meget høj og det er mange penge at bruge på det' - for jeg vil bare gerne have andres erfaringer med andre programmer (: !

Så venner; Hvilket Videoredigeringsprogram synes I er bedst? :D
Har I en favorit? d:

- skriv løs! :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-09 17:39

Det spurgte du også om for 2 mdr. siden

- Ubesvarede 6
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 6
Der findes IKKE noget bedste - så kunne alle de andre jo lukke....

Så det kommer helt an på HVAD det specifikt skal bruges til...
Citat
Prisen er lidt ligegyldig, da jeg har i forvejen familie indefor faget

Og de kan ikke råde dig

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 02-10-09 17:54

Et yderst fornuftigt svar Refi

Mvh - SEM

Med venlige hilsener fra
JAPANSKEDANMARK.DK

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard
Internet: www.japanskeDanmark.dk
samt www.japanskemoebler.dk
og www.japanskte.dk
www.washlet.dk
Mail: kontoret snabela japanskedanmark.dk

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 02-10-09 18:07

Nej, min onkel er ikke inde for denne her del, men da de har det oppe på hans arbejde kan han derved få det billigere.
Og nej, jeg ringer IKKE op til dem og spørger hvad de synes er bedst, for alt har de jo ligesom ikke prøvet, vel? tsk
Jeg spørger jo ikke bare for at spørge, men for at få et svar på hvad mange forskellige synes er bedst.

- mine andre tråde er ikke lukket, da mine spørgsmål ikke er blevet besvaret med en forklaring jeg kan bruge. Skulle jeg bare give point for noget jeg ikke har kunne bruge sådan rigtig?

Men du er da så hjertelig velkommen til at give mig svar på alle mine andre spørgsmål, så jeg kan lukke dem og give point til nogen jeg synes har hjulpet mig igennem [B]spørgsmålet[/B] - som jeg har sagt før. så spørger man jo ikke for sjov.

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 02-10-09 18:10

Nej, men andre har vel nogle erfaringer med nogle programmer og kan derved fortælle hvad de synes har været bedst af det de har prøvet!
Som der står i teksten;
Har I en favorit? :D

Du er desuden også velkommen til at omformulere mit spørgsmål hvis det nager dig så meget at det står på den måde som det nu gør.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-09 18:23

Det nager mig skam ikke

Men uden at vide PRÆCIST hvad det skal kunne er det umuligt at svare....

Så det bliver vel også bare et "åbent" spørgsmål

Der findes programmer i alle prislejer og generelt kan de dyre mere end de billige.....

Men du kan jo starte her:

http://www.ulead.com/runme.htm

Det er nogen af de bedste til privatbrug....

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 02-10-09 18:28

Ja, det gør det, hvis der jo så ikke kommer noget jeg kan bruge. Efter noget tid kan jeg derved annullere spørgsmålet , men er det ikke surt at gøre, hvis man stadig mangler et svar på det og man så derved skal til at oprette et spørgsmål om det sammen ... igen?

(:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-09 18:39

Nu er det jo ikke et spørgsmål om at få et svar man ønsker...

Visse ting KAN ikke besvares hvis ikke spørgsmålet er specifikt nok

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 02-10-09 19:28

Det synes jeg nu at jeg er god nok til - alle(eks. du) forstår bare spørgsmålet på anden måde end det skal, det er faktisk bevist via forskning at man forstår spørgsmål forskelligt.
men jeg gider faktisk ikke bruge min tid på at diskutere det med dig, da det sådan set bare ødelægger konceptet i dette indlæg - at få nogle svar (:

(Dette spørgsmål burde faktisk være let nok at besvare - skriv det videoredigeringsprogram du synes bedst om .. wow, hvor er det svært (: )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-09 19:34

Jeg ved ikke om det er det bedste, men Showbiz fra firmaet Arcsoft bruger jeg en gang i mellem.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-10-09 00:10

Utroligt,… videoredigeringsprogram,….
hvad ka’ være årsag til at du spørger ”KANDU” om det,…
’nathat’.. minder meget om vores kære dobb.-profil, ’klaphat’ ’burka’,.. mm.

hvis du havde ’googlet’,.. videoredigeringsprogram,.. ville du,.. på 0,29, sekund ha’ modtaget 43.800 ’svar’,…

deraf 2 tidligere besvarelser fra ”KANDU” som de første,
http://www.kandu.dk/spg52081.aspx
http://www.kandu.dk/Tip9933.aspx

derefter kommer en række forslag fra div. andre ’forum’ fx eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/spm/781336

et ’hav’ af link til gratis-programmer,
+ div. test, anbefalinger, gode råd,..osv,.. fx PCword.dk
http://www.pcworld.dk/arkiv?q=videoredigering

så have du haft svaret,.. få minutter efter,..
hvor svært kan det være,..

personligt ville JEG vælge et af de mange gratis tilbud,.. ellers ’ Pinnacle Studio’

hvis du havde spurgt efter det bedste bilmærke,.. ville du sikkert få lige så mange anbefalinger, som der findes bilmærker,..
(det samme med et videoredigeringsprogram,.. PC, hus, båd, hund, kat, osv)

to proff. fotografer er heller ikke enige om bedste Kamera, foto / videoredigeringsprogram

i øvrigt er MIT favorit bilmærke Italiensk,.. Alfa, Lancia, Fiat (Abarth), Ferrari, Maserati, mm.

MIT ynglings kaffe mærke er Merrild 103 (mellemristet) osv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-09 07:21

Bruger Ulead Videostudio 11, det er ganske udmærket

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-10-09 10:35

Bruger Studio 10.
Men Adobe premiere siges at være toppen, og jeg ved at det bliver brugt professionelt

Kommentar
Fra : Klokken Sytten

Dato : 03-10-09 11:06

Prøv final cut pro. Jeg kender et par stykker der bruger det proffesionelt til dokumentarer osv.

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 03-10-09 12:21

EA_HS:

Enkelt svar: Fordi jeg spørger Kandu om det. Behøver jeg sige mere? Det kan da ikke være rigtigt at man skal komme med sådan et udtagelse, til et spørgsmål som en anden har spurgt om. Spørger du alle om det, når du besvarer et spørgsmål? "Hvorfor spørger du dog Kandu om det?".

En anden ting jeg absolut ikke gider høre på, er at blive beskyldt for at have dobbelt profiler. Jeg har intet med disse klaphat eller burka at gøre . Det synes jeg virkelig er noget stridt noget at sige! Der findes mange underlige profilnavne herinde, heriblandt mit navn Nathat, som faktisk er mit navn på nettet. Ja, sågår på min hjemmeside hedder jeg det som webmaster navn: (www.Prezoy.tii.dk).

Tænk at komme med et SÅ useriøst svar omkring dine bilmærker og kaffemærker! Hold da op, hvor kan folk dog være tankeløse - ja, jeg føler mig sgu trådt på over din måde at beklage dig på OVER den måde jeg spørger på!

Til jer andre som har svaret på det jeg spurgte om; Tak for svarene (:

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-10-09 05:52

Dit spørgsmål er der såmænd ikke noget i vejen med,…

men når man ’ser’ din særdeles ubehagelige talemåde, og flabede oplysninger om hvad du GIDER / ikke GIDER svare på,.. eller hvad der passer dig at oplyse om,.. (ligner en anden flabet spammer)
fremmer det ikke ligefrem ’KANDU-medlemmers’ lyst til at hjælpe dig,

’REFI’,.. har forsøgt at finde ud af hvilke ting du mener et ”godt” program skal indeholde,..
men det passer åbenbart ikke ind i din forkælede hverdag,

hvis du brugte et normalt høfligt sprog,.. fik du betydeligt mere hjælp,.. ganske enkelt.

Annuller spørgsmålet
Fra : nathat

Dato : 21-10-09 17:03

Jeg fik hjælp et andet sted.
Tak til jer som kom med gode svar og ikke ligegyldige.