/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ny printer.
Fra : piaskov
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 02-10-09 11:55

Hej med jer.
Nogle af jer der kender denne printer ??
http://www.printerpatroner.dk/shop/brother-dcp-165c-farveprinter-2564p.html
Og kan i anbefale den ??
Eller skal jeg finde en anden. Jeg/vi har ikke brug for en med fax i men kortlæser , printer og scanner er der i denne.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 12:11

Hej Pia.

Det er da sikkert en helt fin maskine, og den er garanteret lige så god som alle andre i den prisklasse. Men jeg forstår bare ikke lige, hvorfor du spørger! For når du gør det, får du nok en hel masse forskellige "modstridende" svar, og det kan sgu da være mere forvirrende end en hjælp! Du ved - nogen kan li datteren og andre moderen! Det eneste, som du skal se på, er prisen på farvepatroner. For der kan prisen variere en hel del til de forskellige printere.

Hils Leif.

Mvh H

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-09 12:16

Jamen hej Heller...længe siden.

Ja jeg spørger fordi det er den model der er nyere end den jeg har.
Den gamle er gået i udu og jeg har ellers været mega tilfreds med den.
Men den "holdt" kun i 4 år. Og det kan sq ikke betale sig at få den til rep. det koster mere end en ny.
Men undskyld mit "dumme" spørgsmål.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 12:38

Hej igen Pia.

Citat
Men undskyld mit "dumme" spørgsmål
Nu må du styre dig. Der findes altså ikke "dumme" spg., kun dumme svar!

Og du skriver, at du har været mega tilfreds med den gamle printer. Hvad hulen tøver du så for . Køb du bare en ny bror.

Jow da, det er længe siden. Men jeg fik en del "tæsk" af ovn. Derfor svarer jeg kun i spg., hvor jeg ikke risikerer at komme med dumme, intetsigene og "det har du ikke en skid forstand på" svar .

Men skønt at hilse på dig igen!

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 12:41

He he. Dit spørgsmål er nu blevet set af ca. 20 andre brugere. Gad vide, om jeg - med mit første svar - afholder andre fra at svare ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-10-09 12:53

Jeg kan helt klart anbefalde en HP Photosmart C6280 All-in-One

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-09 12:58

Nej jeg kender den ikke, hjemme hos mig et HP som leverer printerne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-09 13:04

...Og jeg er til canon (MP630)

...men jeg har vist aldrig haft andet. Jeg har nogle gange skullet hjælpe andre med udskrivning af billeder på deres printer af andet mærke....... Og så har jeg måttet opgive at finde ud af, hvordan man f.eks. får et mindre billede anbragt et planlagt sted på papiret.

DET er ingen sag på Canon.

Canon har noget fusk med, at de billigste af deres printere er de dyreste i brug m.h.t. patroner.
Jeg ved ikke, om det er det samme hos Brother?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-09 13:24

Citat
Men jeg fik en del "tæsk" af ovn.

Ja det kan jeg tænke mig . Men man må ikke slå

Nå du har overlevet kan jeg se ...godt det sammen.

Ja jeg spørger også fordi jeg for et stykke tid siden anbefalede netop den printer til en bruger herinde.
Det kunne da være lidt sjovt at vide om vedkommende er tilfreds med den.

Og med hensyn til prisen så kan jeg godt lide den.
Patronerne er også meget rimelige i pris der hvor vi køber.

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-09 13:28

jeg kan varmt anbefale Brother

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 16:02

Citat
Nå du har overlevet kan jeg se
Selvfølgelig , selv om jeg var tæt på at "logge ud" at Kandu. Men nu holder jeg mig bare væk der, hvor mr. Kandu kommer med indlæg . Så du får ikke flere fra mig nu . Jeg håber selvfølgelig bare, at du bliver glad for din nye printer.

Og ha det nu godt der omme på Sydhavsøerne og god weekend

Mange hilsner fra Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-09 19:51

Jeg er nu også mest til Canon Pixma IP4500.....................nu 4600
Men eller skal jeg snart have mig en Brother 2035 Sort/Hvid som suplement til alm. tekst.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 20:09

Citat
Der findes altså ikke "dumme" spg., kun dumme svar!

Og dog!!!Kan en Sort/Hvid-printer skrive hvide bogstaver på sort papir ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-09 20:16

Ja selvfølgelig - bare sæt en "hvid" patron i - i stedet for den sorte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-09 20:20

Nej - men små hvide løgne, på en sort samvittighed, kan den godt klare.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-09 21:07

Citat
Kan en Sort/Hvid-printer skrive hvide bogstaver på sort papir

Fed humor på en fed fredag

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-09 21:09

Heller22 Du kan da bare bruge hvidt papir og skrive hvide bogstaver på sort baggrund på skærmen...
Der vil gå en huuuulans masse sort til, men det KAN da lade sig gøre.. Det kan de fleste printere da..

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 02-10-09 21:50

Hej

Jeg vil lige give mit besyv med.

Jeg har kun negativt at sige om lige presis den Printer.

Vi købte vores i Sep. sidste år og den funker stadig ikke, den har været hos Brother et utal af gange uden held, de vil enda ikke fortælle hvad de har lavet ved den, vi kan ikke få til at virke.

Så jeg kan ikke anbefale den Printer.

Susanne

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-10-09 23:24

Når verdens mægtigste regeringsmænd laver store aftaler, bliver der altid bagefter skrevet en bog. Den bliver aldrig læst af nogen, og aftalerne aldrig overholdt. Grunden er nok den, at der bliver brugt en Hvid/Hvid-printer. For bogen kaldes en "Hvidbog"

Mvh H

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-10-09 09:33

Det største problem med printere, er tit det sammenfoldede papir som følger med.
Et andet problem er, at printerens driver ikke er skrevet til det styresystem som den bliver tilkoblet.
Kombinations printere giver flest problemer, men er de nemmeste i brug til alm. kopiering.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-09 09:41

Jeg kan personligt beds lige Canon Pixma serien,Dwem har jeg bedst erfaring med mht blæk økonomi, holdbarhed m.m. Menpå jobbet har vi utallige blillige Brother laser printere som holder den tid de kan, bliver smidt ud og en ny ind. Brother større printere er jeg ikke så glad for de er langsomme og ikke særlig økonomiske.
Men det med en printer er noget med ens personlighed, om man sunes den ene eller anden er bedst, pænest, økonomisk osv. Men som sagt min personlige favorit er Canon

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 03-10-09 10:20

Min næste printer bliver en FarveLaser, jeg er træt af indtørt blækpatroner.
Laser Printer (toner) kan stå slukket i mdr. uden problemer når man skal bruge den næste gang, og har normalt en længere levetid end Inkjet printer.
MultiPrinter, tja hvorfor en USB scanner & Kortlæser og noget software kan mere og giver bedre resultat, plus holder igen længere.

Bare min 25øre.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-09 13:15

Jeg er osse træt af indtørrede blækpatroner, så jeg PRINTER løs ..

Problemet med laserprinteren er, at den vistnok ikke er så god til fotos..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-09 18:10

I dag er de blevet bedre og er faktisk på højde med blækprinteren i kvalitet. Men koster selvfølgelig lidt mere.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-09 18:13
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-09 21:09

NÆ! Canon har en mulitfunktions-laserprinter til rimelig pris, 1099.. (MX860)

Det bliver måske sådan en næste gang.. Jeg HAR lige købt min MP630..

Men jeg vil liige se sammenligning af udskrift af fotos live før jeg er overbevist

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-09 21:12

HOV, det var MX330, der kostede 1099.
MX860 koster 2199... Heller ikke så dyrt..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-09 11:09

Birgitta - vær nu sikker på at der den rigtige driver til den printer.
Forhandlerens " det kan den sagtens" duer ikke. Der skal stå, den er til Vista (som jeg mener at du har)
Laserprintere henter hele billedet ind før der printes og derfor skal der være rigelig med hukommelse i selve printeren til fotoudskrift.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-09 11:22

INden du køber en printer, kan du jo som, Eyvind så ganske korrekt påpeger med driver til det korrekte styresystem, tjeklke på nettet om der findes en driver til den printer du vælger, til det styresystem du benytter. Så skulle du jo være garderet.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-10-09 16:35

Hej Pia.

http://h41112.www4.hp.com/promo/touchprintgo/dk/da/?jumpid=em_r2677_dk/da/hho/ipg/emea_photosmart-em-edm-pu-oneoff_all/chev/20091006

Jeg har HP PSC Photosmart (bare ikke den viste) + en HP laserjet til det hurtige sort/hvide, og de er bare gode

Mvh H

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 07-10-09 18:36

Tak for svaret nielsjs.
Ja det blev så den jeg viste et link til.
Vi har altså været glade for den vi har så hvorfor prøve noget andet.
HP har vi haft i sin tid....hold da op noget L *** syntes vi. Så ja smag og behag er forskellig.
Men tak for indput og indslag.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 08-10-09 17:11

Held og lykke med udskrivningen
jeg er glad for min