/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Arkivalie ON
Fra : Rytterknaegten
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 30-09-09 23:04

Hej Derude.
Eksempel: jeg Er logget ind på AO, en kirkebog jeg har søgt i før.
Der er selvfølgelig grønne mærker i dem jeg har set på et tidspunkt,dem kan jeg godt åbne igen, men saa kan jeg ikke gå videre?
felterne bliver sorte, som om jeg er logget af??
Har prøvet at logge af og på et par gange med samme resultat.
Nogen der ved hvad der foregår?
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-09-09 23:06

Der var et lignende spørgsmål igår, derfor kan jeg fortælle, at de er ved at ændre på siden (jeg kan ikke slægtsforske)

Du kan prøve at finde tråden fra igår

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-09 23:07
Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 30-09-09 23:14

Tak for svaret Nordsted1
"rart at vide man ikke er alene"!!
Mvh
Rytteren